افزایش قیمت PS Plus

TIRAN پنجشنبه 9 شهریور 1402 - 16:56
افزایش قیمت PS Plus
PS Plus هفته آینده افزایش قیمت قابل توجهی خواهد داشت.

امروز سونی لیست بعدی بازی های ماهانه ماه سپتامبر را اعلام کرد. همچنین نشان داد که هر سطح اشتراک پلی استیشن پلاس افزایش قیمت قابل توجهی دارد.

بلاگ پلی استیشن فاش می‌کند که بازی‌های رایگان سپتامبر ۲۰۲۲ Saints Row ، Black Desert - Traveler Edition و Generation Zero خواهند بود . آنها در تاریخ 5 سپتامبر در دسترس خواهند بود و تا 2 اکتبر قابل دانلود خواهند بود.

در تاریخ 6 سپتامبر، اشتراک 12 ماهه PlayStation Plus Essential، Extra و Premium به قیمت‌های زیر افزایش می‌یابد:

Essential - $79.99 (from $59.99)

Extra - $134.99 (from $99.99)

Premium - $159.99 (from $119.99)

مشترکین 12 ماهه کنونی تا تاریخ تمدید بعدی خود که در 6 نوامبر یا پس از آن اتفاق می‌افتد، اعمال این قیمت‌ها را مشاهده نخواهند کرد. تغییر عضویت (مانند خرید زمان بیشتر یا ارتقا/کاهش سطوح) در تاریخ 6 سپتامبر یا بعد از آن به معنای پرداخت قیمت‌های جدید است. اگر چه. سونی همچنین بیان می‌کند که قیمت‌های جدید در مقایسه با گزینه‌های تک یا سه ماهه با نرخ تخفیف باقی می‌مانند. سونی نرخ های جدید ماهانه/سه ماهه را فاش نکرده است.

در پست وبلاگ، سونی تغییرات را با بیان این جمله توضیح می‌دهد: «این تعدیل قیمت ما را قادر می‌سازد تا به ارائه بازی‌های با کیفیت بالا و مزایای ارزش افزوده به سرویس اشتراک پلی‌استیشن پلاس شما ادامه دهیم.» شایان ذکر است که در حال حاضر سونی هیچ مزیت جدید و دیگری را پس از به روز رسانی قیمت اعلام نکرده است.

این حرکت در زمانی انجام می شود که چندین سرویس استریم و اشتراک هزینه های خود را افزایش داده اند، بنابراین کاملاً تعجب آور نیست. اما اگر به دنبال ثبت نام برای PS Plus یا تمدید/تغییر اشتراک هستید، اکنون زمان صرفه جویی در هزینه است.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد