معرفی بازی forspoken

TIRAN جمعه 10 شهریور 1402 - 19:27
معرفی بازی forspoken
در اینجا هر آنچه در مورد بازی forspoken میدانیم برای شما باز گو میکنیم.

این بازی یک RPG جهان باز گسترده است که دارای قدرت‌های جادویی باورنکردنی و مبارزه سریع است. این اولین موردی است که دقیقاً به ما نشان می دهد Unreal Engine 5 قادر به انجام چه کارهایی است و یکی از دو انحصاری بزرگ PS5 است.

Forspoken چیست؟

Forspoken که در ابتدا با برچسب "Project Athia" مشخص شد، یک RTG فانتزی آینده است که شما را در سرزمین فانتزی آتیا غرق می کند.

داستان

ستاره این نمایش فری هالند نام دارد، یک دختر تقریباً 21 ساله امروزی با ظاهری عادی در خیابان های شهر نیویورک. او به طور ناگهانی به سرزمین زیبا و بی رحمانه آتیا منتقل می شود، جایی که سفر او آغاز می شود. به نظر می رسد که او توسط موجودات موجود در این جهان که بر جهان حکومت می کنند رانده شده است، بنابراین باید راه خود را از طریق هیولاها و تانتاهایی که در راه بازگشت او به خانه ایستاده اند مبارزه کند.

خوشبختانه، او دارای قدرت های جادویی از تله کینزی گرفته تا طلسم جادویی برای دشمنانش است. این جهان خارجی است و موجودات قدرتمندی از جمله اژدها دارد. دنیای فانتزی بدون اژدها چیست؟

در روی زمین، او گربه خانگی شایان ستایش خود را در کنار خود دارد که با او صحبت می کند و آرزو می کند کاش می توانستند از ظلم زمین فرار کنند. آرزوی او برآورده می شود و او به دنیایی تخیلی منتقل می شود که در آن قدرت جادویی دارد. تبدیل شدن از یک دختر کم قدرت روی زمین به یک شعبده باز قدرتمند مطمئناً قلب مردم را جذب می کند، اگرچه Forspoken باید مراقب باشد تا داستان را بیش از حد کلیشه ای نکند.

شخصیت‌های زیادی در این دنیای گسترده وجود ندارد، بنابراین شاید فری در یک زمان پسا آخرالزمانی وارد این جهان شد.

گیم پلی

، فری را نشان می‌دهد که در حال انجام طلسم‌های جادویی علیه دشمنان و عبور سریع از مناظر آتیا در حین رفتن است. سرزمین آتیا یک جهان باز است و گیمرها آزادانه در سراسر جهان می پرند و اطراف آن را به دلخواه کاوش می کنند. 

از فیلم‌های موجود، Forspoken حرکت سیال، پریدن از ساختمان‌های بلند، پریدن از صخره‌ها و بین صخره‌ها را به نمایش می‌گذارد. این نوع حرکات سریع بسیار مورد استقبال قرار می گیرد تا احساس کنید همیشه در حال حرکت هستید، به خصوص هنگام بازی در یک دنیای باز گسترده که گاهی اوقات ممکن است برای الهام بخشیدن به کاوش بیش از حد بزرگ یا خالی به نظر برسد.

فری در انواع گیم پلی مانند مبارزه با اژدها در یک میدان، به دام انداختن هیولاهای پرنده، احضار یک شمشیر شعله ور، تبدیل دشمنان به یخ، و طلسم کردن از دستبند طلایی مچ دست خود که می تواند با آنها صحبت کند، استفاده می کند. او با انواع مختلفی از دشمنان حتی خرس ها، گرگ ها و غول های سنگی روبرو خواهد شد. 

توسعه

Forspoken اولین زاده فکر توسعه دهنده Luminous Productions، یکی از شرکت های تابعه Square Enix خواهد بود. Forspoken متشکل از تیمی متشکل از توسعه دهندگان Final Fantasy XV و نویسندگانی از سراسر صنعت تلویزیون، فیلم و بازی است، Forspoken در حال حاضر امیدهای زیادی برای یک ماجراجویی خارج از این دنیا ایجاد کرده است که شبیه هیچ چیز دیگری نیست. علاوه بر این، Forspoken اولین کسی خواهد بود که از Unreal Engine 5 و فناوری ردیابی پرتو استفاده می کند، بنابراین ممکن است برای چشم کاملاً دلپذیر به نظر برسد و به همان خوبی عمل کند.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد