بازی ترسناک Holstin

TIRAN شنبه 11 شهریور 1402 - 15:16
بازی ترسناک Holstin
Holstin یک بازی ترسناک بقا است که در دهه 90 اتفاق می‌افتد با یک تیرانداز منحصر به فرد.

استودیوی تازه وارد Sonka تریلر جدیدی از گیم پلی بازی ترسناک خود Holstin منتشر کرده است. این تریلر جدید پیچ ​​و تاب سرگرم کننده ای را در مکانیک های تیراندازی بازی نشان می دهد و در کنار این خبر آمده است که اکنون نسخه نمایشی در Steam در دسترس است. 

تریلر کوتاه است و کمتر از یک دقیقه طول می‌کشد، اما فضای ترسناک بازی، سبک بصری بازگشتی و موجودات زامبی‌مانندی را به نمایش می‌گذارد که ظاهراً شهر کوچک لهستانی دهه 1990 هلستین را تحت تأثیر قرار داده‌اند. همچنین قسمت‌هایی از بازی را برجسته می‌کند. به عنوان تیراندازی ایزومتریک و سوم شخص مانند Signalis سال گذشته و به عنوان تیراندازی سوم شخص روی شانه مانند بازسازی های اخیر کپکام Resident Evil قابل بازی هستند . 

صفحه هولستین استیم می‌گوید: «یک بازی ترسناک روان‌شناختی که در یک شهر وهم‌آور و منزوی دهه 90 لهستان اتفاق می‌افتد که توسط یک حضور شوم تسخیر شده است. "شما به دنبال پاسخ آمده اید، اما به نظر می رسد همه چیز ناپسندی دارند. شهر پرآشوب را کاوش کنید، مردم محلی را بازجویی کنید، و با مظاهر غیر خدایی مبارزه کنید تا به حقیقت برسید.» 

تاریخ انتشاری برای Holstin در نظر گرفته نشده است، اما می‌توانید همین امروز از طریق یک نسخه نمایشی که در Steam در دسترس است، بازی را برای خودتان امتحان کنید 
Holstin قرار است یک روز برای پلی استیشن، ایکس باکس، سوییچ و رایانه شخصی منتشر شود.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد