معرفی Lenovo Legion Go

TIRAN چهارشنبه 15 شهریور 1402 - 18:34
معرفی Lenovo Legion Go
Lenovo Legion Go: ترکیبی از Nintendo Switch با Steam Deck که همراه با ویندوز است.

از زمانی که Valve گیم پد Steam Deck را معرفی کرد ، دیگر رویای غیرممکنی نبود که بازی‌های رایانه شخصی را در حال حرکت از طریق یک دستگاه بازی دستی انجام دهید. با این حال، Steam Deck به طور کامل از ویندوز استفاده نمی‌کند، در حالی که تولیدکنندگان دیگر مانند Asus با ROG Ally خود و اکنون Legion Go Lenovo اساساً رایانه‌های شخصی بازی ویندوزی دستی هستند. لنوو چیزی را اضافه می‌کند که Ally نمی‌افزاید: کنترل‌کننده‌های جداشونده مانند Nintendo Switch .

زمان عرضه و قیمت Go - 23 اکتبر، از 699 دلار شروع می شود - آن را برای خرید تعطیلات در ترکیب قرار می دهد، اگرچه بسته به نحوه تعیین آن، ممکن است به 1000 دلار برسد.

Legion Go که در طی یک جلسه نمایشی اولیه در نیویورک فرصت بازی با آن را داشتیم، حول یک صفحه نمایش بزرگ 8.8 اینچی با پایه مفید در پشت و مهمتر از همه، کنترل‌هایی که از کناره‌های آن جدا می‌شوند ساخته شده است. این نه تنها امکان بازی چند نفره را فراهم می‌کند، بلکه به این معنی است که می‌توانید بازی‌ها را راحت‌تر در زمانی که Legion Go روی پایه خود قرار داده است انجام دهید. این به Legion Go تمام انعطاف‌پذیری نینتندو سوییچ را می‌دهد، نه فقط برخی از آن‌ها مانند Steam Deck، که دارای گزینه‌های داک است اما کنترل‌کننده‌های جداشدنی ندارد.

مشخصات Legion Go بر روی کاغذ به آن برتری واضحی نسبت به Steam Deck می دهد: پردازنده AMD Ryzen Z1 و صفحه نمایش 8.8 اینچی دارای وضوح تصویر 2560x1600 پیکسل و نرخ رفرش تا 144 هرتز است که این موضوع باعث می شود که این پردازنده از بین برود. صفحه نمایش 720p Steam Deck. گزینه های ذخیره سازی داخلی Legion Go حداکثر 1 ترابایت (دو برابر پیکربندی بالای Steam Deck) با پشتیبانی از کارت microSD تا 2 ترابایت و حداکثر 16 گیگابایت رم است.

هر کنترلر هنگام جدا شدن به صورت بی سیم کار می کند، شبیه به Joy-Cons سوییچ، و لنوو نیز با قرار دادن کنترلر به پایه ای برای تبدیل آن به جوی استیک دریچه گاز، یک لمس هوشمندانه به آن اضافه می کند. Lenovo همچنین راه دیگری برای بازی از راه دور با Legion Go فراتر از استفاده از پایه پایه و داک دارد: یک جفت عینک جدید مجهز به نمایشگر که به عنوان لوازم جانبی Legion Go فروخته می‌شود، می‌تواند یک نمایشگر مجازی را شبیه به Steam Deck در هوا شناور کند. از عینک های هوشمند متصل شده پشتیبانی می کند.

با این حال، Legion Go سنگین است - 1.9 پوند با کنترلرها - بزرگ و بالقوه گرانتر بر اساس نحوه اضافه کردن وسایل اضافی (حافظه بیشتر، آن عینک یا هدفون های جداگانه فروخته شده). 

Windows : اجرای ویندوز مفید است، اما سیستم عامل برای صفحه نمایش کوچک بهینه نشده است. همچنین، دستکاری صفحه لمسی ممکن است ناخوشایند باشد و پد لمسی در کنترلر سمت راست کمی ناراحت کننده به نظر می رسید. سپس دوباره، این یک نسخه نمایشی پیش تولید بود.

صفحه نمایش : صفحه نمایش برای IPS LCD در مقابل OLED بسیار خوب است، روشن با کنتراست نسبتاً بالا. این بزرگ‌تر از بسیاری از گوشی‌ها است و به‌طور قابل‌توجهی نسبت به ترکیبی از تلفن به‌علاوه کنترلر، بازی‌پسندتر به نظر می‌رسد.

کنترل ها : آنها خوب هستند و به خوبی کار می کنند. اما آیا تعداد آنها خیلی زیاد است؟ گاهی اوقات تعدادی از دکمه‌های بزرگ روی دسته‌ها به راحتی در حین بازی فعال می‌شدند. 

کنترل‌کننده‌های قابل جابجایی : جدا کردن و اتصال مجدد آن‌ها آسان است، اما هیچ راهی برای اتصال آن‌ها به یک کنترل‌کننده بی‌سیم منفرد مانند سوییچ وجود ندارد.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد