فیلم Stray

TIRAN جمعه 17 شهریور 1402 - 20:50
فیلم Stray
Stray در حال دریافت یک فیلم انیمیشن است.

Stray زمانی که در جولای گذشته اکران شد، ثابت کرد که یک پدیده بعید است، و اکنون این بچه گربه کوچک و دوستان روباتیکش به سمت صفحه نمایش بزرگ می روند. ناشر Annapurna اعلام کرده است که قصد دارد یک فیلم انیمیشنی بر اساس یک بازی موفق مستقل بسازد.

این اولین بازی در فهرست عناوین Annapurna Interactive خواهد بود که مورد توجه سینمایی قرار می گیرد و به گفته ناشر، آخرین بازی نیز نخواهد بود. آناپورنا کارگردان، بازیگران یا پنجره اکران فیلم Stray را فاش نکرده است. انیمیشن Annapurna توسط مدیران سابق انیمیشن Disney رابرت برد و اندرو میلشتاین هدایت می شود. 

برد به EW می‌گوید: «این یک بازی است که همه چیز ما را انسان می‌سازد، و هیچ انسانی در آن وجود ندارد» . "این یک کمدی دوستانه درباره یک گربه و یک ربات است، و پویایی خنده‌داری دارد. بنابراین، کمدی ذاتی در این فیلم وجود دارد، اما یک انسان در این فیلم وجود ندارد. فکر می‌کنم این یکی از دلایل محبوبیت فوق‌العاده بازی است. ، که شما دنیا را از منظر یک گربه شایان ستایش می بینید. آنها چگونه این کار را انجام دادند و ما چگونه می خواهیم آن را در فیلم انجام دهیم؟ این ماهیت بازی و کلید روایت داستان است."

Stray توسط استودیوی فرانسوی BlueTwelve ساخته شده است. در یک زمین پسا آخرالزمانی و عاری از انسان، بازیکنان گربه‌ای را کنترل می‌کنند که از دوستانش جدا می‌شود و به دنبال آنها می‌رود. سفر گربه آن را در شهرهایی می‌برد که توسط روبات‌های هوشیار اشغال شده‌اند، که در طول مسیر با آنها دوست می‌شود، یعنی یک پهپاد پرنده به نام B-12.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد