GTA Mobile

TIRAN یکشنبه 26 آذر 1402 - 22:02
GTA Mobile

Grand Theft Auto: The Trilogy - Definitive Edition در بهترین حالت راه اندازی نشد، اما پس از ماه ها رفع مشکل، بازی آماده راه اندازی در دستگاه های تلفن همراه است . ریمسترهای سه گانه تعیین کننده این مجموعه اکنون در iOS، Android و Netflix در دسترس هستند.

مانند تمام عناوین نتفلیکس، مشترکین به نسخه Definitive Edition که متشکل از ریمسترهای مدرن GTA III، Vice City و San Andreas است، دسترسی فوری دارند. در تلفن همراه، می‌توانید آن‌ها را در بسته Trilogy انتخاب کنید یا به‌صورت جداگانه خریداری کنید.

Grand Theft Auto: The Trilogy - Definitive Edition برای اولین بار در نوامبر 2021 برای کنسول ها و رایانه های شخصی عرضه شد، در حالی که نسخه موبایل در ابتدا قرار بود در اوایل سال 2022 عرضه شود. این نسخه های بهبود یافته کلاسیک های دوره 2000 دارای بافت هایی با وضوح بالا، نورپردازی پیشرفته هستند. جلوه های آب و هوا، و کنترل های مدرن (مدل سازی شده از GTA V)، در میان سایر زنگ ها و سوت ها. با این حال، به دلیل شکایات بازیکنان ناشی از وضعیت راه‌اندازی ضعیف مجموعه، نسخه موبایل با تاخیر طولانی مواجه شد زیرا Rockstar برای بهبود نسخه‌های منتشر شده تلاش می‌کرد. 

علاوه بر راه اندازی The Trilogy، Grand Theft Auto VI برای عرضه در سال 2025 اعلام شد. 

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد