Vision Pro

TIRAN دوشنبه 18 دی 1402 - 20:26
Vision Pro
Vision Pro اپل در 2 فوریه وارد بازار می شود

جزئیات جدید: چه مقدار فضای ذخیره سازی است

اپل در ماه آینده جزئیاتی را در مورد آنچه در جعبه وجود دارد فاش کرد. Vision Pro 3499 دلاری با 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه خواهد شد، اگرچه مشخص نیست که چه سطوح دیگری از فضای ذخیره سازی در دسترس خواهد بود. قیمت و تاریخ عرضه برای کشورهای فراتر از ایالات متحده هنوز اعلام نشده است.

همچنین چندین نوع بند سر وجود خواهد داشت: یک بند "تک حلقه" و یک نوار "دو حلقه" برای سبک های مختلف سر در اختیار کاربران قرار می دهد. یک کاور Apple Vision Pro برای جلوی دستگاه، [a] پارچه پولیش، باتری، کابل شارژ USB-C و آداپتور برق USB-C."

لنزهای تجویزی زایس هزینه اضافی دارند

کسانی که از عینک‌ استفاده میکنند به لنزهای نسخه‌ای برای Vision Pro نیاز دارند که توسط Zeiss تجهیز شده است. قیمت آنها برای درج های خواننده 99 دلار و برای لنزهای تجویزی 149 دلار است. با این حال، هنوز مشخص نیست که خریداران چگونه نسخه‌های خود را تکمیل می‌کنند یا اینکه آیا این روند برای نحوه عملکرد سایر نسخه‌های لنز واقعیت مجازی مشابه خواهد بود.

برنامه ها در زمان راه اندازی؟ هنوز ناشناخته

اپل تجربیات بهینه سازی شده Vision Pro مانند فیلم ها و عکس های فضایی، فیلم های سه بعدی، نسخه های واقعیت ترکیبی FaceTime و تجربه ای فراگیر به نام Encounter Dinosaurs را ترسیم کرده است. چیز دیگری غیر از پشتیبانی وعده داده شده برای همه برنامه های iOS و همچنین عملکردهای متصل به Mac اعلام نشده است. امیدواریم نزدیکتر به پرتاب بیشتر بدانیم... که دور نیست.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد