آموزش ساخت حساب کاربری google

TIRAN پنجشنبه 26 مرداد 1402 - 21:59
آموزش ساخت حساب کاربری google
در این مطلب آموزش مرحله به مرحله ساخت اکانت google رو براتون آماده کردیم.

.

.

مرحله 1: شما باید عبارت google account رو در گوگل سرچ کنید و به سایت www.google.com وارد شوید.

مرحله 2: وقتی به صفحه اصلی سایت وارد شدید روی گزینه CREATE AN ACCOUNT را بزنید تا به صفحه بعد بروید.

مرحله 3: در این قسمت در بخش First name نام و در بخش Last name نام خانوادگی خودتون رو وارد کنید.

مرحله 4: در قسمت پایینی تاریخ تولد شما رو میخواد که برای این که در آینده به مشکل نخورید تاریخ رو به صورتی وارد کنید که بالای 18 سال باشد. گذینه Gender هم باید جنسیت خودتون رو انتخاب کنید و بعد next را بزنید.

مرحله 5: در اینجا دو ایمیل پیشنهادی انتخاب کنید واگر از این دو مورد هیچ کدوم رو نخواستین گزینه Create your own gmail address این گزینه هم به شما امکان رو میده تا نام ایمیل خودتونو به دلخواه بسازید.

مرحله 6: در این مرحله باید یک رمز عبور که شامل اعداد و حروف بزرگ و کوچک انگلیسی باشد وارد کنید.

مرحله 7: توی این بخش از شما یک ایمیل ریکاوری برای زمانی که اکانت خودتونو گم کردین یا رمزش رو فراموش کردید بتونید با اون ایمیل اکانت خودتونو برگردونید.از اونجایی که ممکنه که ایمیلی برای این کار نداشته باشد، میتونید این مرحله رو با زدن گذینه Skip رد کنید. ولی نگران نباشد اگه بعدا خواسید میتونید این گذینه رو در تنظیمات امنیت اکانت خود فعال کنید.

مرحله 8: این مرحله مثل قبلی از شما یک شماره برای امنیت بیشتر میخواد. شما میتونید بدون شماره دادن این مرحله رو رد کنید ولی پیشنهاد میکنم شماره خودتون رو وارد کنید. ولی اگه شماره ای در دسترس نداشتید نگران نباشد اگه بعدا خواستید میتونید این گزینه رو در تنظیمات امنیت اکانت خود فعال کنید.

مرحله 9: در این قسمت اطلاعات وارد شده رو به شما نمایش میده در صورت درست بودن تمام اطلاعات با زدن گذینه Next به مرحله بعد بروید.

مرحله 10: در این بخش هم از شما برای پایان کار میخواهد قوانین گوگل را قبول کنید. برای این کار کافیه گذینه I agree رو بزنید. 

مرحله 11: اگه با این صفحه رو به رو شدید خب شما تونستید اکانت خودتون رو با موفقیت ایجاد کنید و حالا میتونید با استفاده از ایمیلتون به راحتی در سایت ها و برنامه های بیشماری ثبت نام کنید و لذت تمام رو در اختیار داشته باشد.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد