خبر انتشار بازی Project Mugen

TIRAN شنبه 28 مرداد 1402 - 20:55
خبر انتشار بازی Project Mugen
آخرین اطلاعات منتشر شده بازی جهان باز "Project Mugen Codename: Infinity"

«Project Mugen Codename: Infinity» که قرار است روی PS5/PC/iOS/Android و دیگر پلتفرم‌ها عرضه شود، یک «دنیای باز شهری دوبعدی» است که به تازگی در 16 آگوست امسال معرفی شد. NetEase Leihuo's استودیو جدید Naked Rain مسئولیت توسعه بازی های RPG را بر عهده دارد. در مورد پس از پایان شمارش معکوس در 24 آگوست، در حال حاضر برنامه ریزی شده است که اولین ویدیوی تبلیغاتی عمومی از دستگاه واقعی، رزروهای قبلی، اطلاعات بازی و سایر محتوای مرتبط را به نمایش بگذارد. 

اوایل امروز، یک حساب رسمی توییتر برای این بازی چند اثر هنری رسمی را به اشتراک گذاشت که نشان می دهد سه دختر در پشت بام های یک شهر بزرگ جمع شده اند. اگر به وب‌سایت Project Mugen بروید ، با شمارش معکوس برای 24 آگوست در ساعت 10 صبح از شما استقبال می‌شود، که زمانی است که اطلاعات بیشتر در مورد بازی به اشتراک گذاشته می‌شود.
Genshin Impact و Grand Theft Auto دو بازی هستند که هرگز فکر نمی‌کردم آنها را در یک جمله کنار هم بگذارم، اما این ترکیب حسی است که ما از آنچه تاکنون از Project Mugen دیده‌ایم دریافت می‌کنیم. پروژه Mugen می‌تواند یک رقیب جدی در برابر Genshin Impact و نیمه جانشین آن Honkai: Star Rail باشد، مخصوصاً که نشان می‌دهد این یک بازی گاچا نیز هست.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد