تغییرات بزرگی در Destiny 2

TIRAN شنبه 28 مرداد 1402 - 21:40
تغییرات بزرگی در Destiny 2
کارگردان بازی Destiny 2 تغییرات بزرگی را در بازی به اشتراک می گذارد

Destiny 2 پس از عرضه DLC Lightfall در اوایل سال 2023، لحظات سختی را سپری کرد. پس از مجموعه ای پر دردسر از انتشارات که با قیمتی بالاتر از همیشه در تاریخ  Destiny و همچنین وضعیت "فاجعه بار" عرضه شدند. در پست وبلاگ بازی که جزئیات برنامه‌های توسعه‌دهنده بازی در ماه‌های آینده را نشان می‌دهد، زمان زیادی برای بازیکنان نبوده است.بنابراین، جو بلک برن، کارگردان بازی Destiny 2 ، در توییتر/X تلاش کرده است تا حدی جامعه را آرام کند. در یک ویدیوی 15 دقیقه‌ای اخیر، بلک برن برخی از انتقادات صوتی بازیکنان را مورد توجه قرار داده است، نوید تغییرات و سازش‌ها و همچنین تمرکز مجدد بر روی PvP.

تغییر مسیر Destiny 2 

به دنبال داستان «ما گوش می‌دهیم» که در وبلاگ اخیر بازی Destiny 2 State of the Game منتشر شد، به نظر می‌رسد که بانجی حداقل برخی از بازخوردهای جامعه را مورد توجه قرار داده است، و اکنون قرار است بلک برن بار عمده انتقادات را بپذیرد. در اين لحظه - فعلا. شایان ذکر است، بلک برن نه تنها قول داده است که بازی را با ویژگی‌های پرسش و پاسخ زنده هر چند وقت یکبار شروع کند، بلکه تعدادی از تغییرات کلیدی را که برای آینده دور و نزدیک Destiny در نظر گرفته شده است را نیز به تفصیل بیان کرده است .

بارزترین آنها، شاید این واقعیت است که مدل تحویل محتوای سرویس زنده Destiny 2 پس از عرضه Final Shape DLC در سال 2024 ، دستخوش تغییرات بزرگی خواهد شد . طبق گفته بلک برن، اطلاعات بیشتر در مورد این تغییرات ارائه خواهد شد. در نمایشگاه آینده Destiny، که قرار است در روز سه شنبه، 22 آگوست برگزار شود، به اشتراک گذاشته شده است. نکته مهم دیگر این است که بازی گاهی اوقات بسته های نقشه PvP رایگان را دریافت می کند، اگرچه ممکن است مدتی طول بکشد تا اولین مورد واقعاً منتشر شود. 

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد