معرفی بازی Tenet of the Spark

TIRAN جمعه 10 شهریور 1402 - 18:22
معرفی بازی Tenet of the Spark
در اینجا هر آنچه در مورد بازی Tenet of the Spark میدانم برای شما بازگو میکنم.

تلاقی بین اساطیر مصر و وایکینگ را تصور کنید . یک دقیقه شما در مصر فرعونی می جنگید. در مرحله بعد، شما در یک دنیای نورس غوطه ور هستید که با چکش قدرتمند خود دشمنان را زیر پا می گذارید. حالا این متقاطع را در پس زمینه مارول کامیکس قرار دهید، فرض کنید Spider-Man: Into the Spider-Verse. دیوانه درسته؟ خوب، برای توسعه دهندگان جاه طلب، استودیو ZHEESHEE، خیلی دیوانه نیست.

این مفهوم پشت بازی آینده آنها، Tenet of the Spark است. توسعه دهندگان به تازگی عنوان جدید را معرفی کرده اند که مبارزات شیک و رنگارنگی را در ابعاد مختلف به نمایش می گذارد. واضح است که این بازی مبارزه روزمره شما نیست. در حالی که بیشتر بازی‌ها برای ارائه مکانیک‌ها و تکنیک‌های چشمگیر تلاش می‌کنند، Tenet of the Spark با سبک بازی منحصربه‌فرد خود، سطح را بالاتر می‌برد. ایده ای که روی کاغذ برجسته به نظر می رسد، اما اجرای آن تقریبا غیرممکن است، استودیو ZHEESHEE از مخالفان دوری می کند. پس آیا این بازی ارزش سکه و وقت شما را دارد؟ بیایید در زیر بدانیم. در اینجا همه چیزهایی است که در مورد Tenet of the Spark  می دانیم .

Tenet of the Spark چیست؟

Tenet of the Spark یک بازی مستقل جنگنده توسط استودیو ZHEESHEE است. این استودیو با این عنوان که بیشتر در زمینه گرافیک کامپیوتری و تبلیغات ویدئویی تخصص دارد، در حال پیشرفت است. نیازی به گفتن نیست، با این نوع تخصص، می‌توانیم به نمایش‌های بصری خیره‌کننده در کنار گیم‌پلی چشمگیر نگاه کنیم. اگر پروژه های قبلی این استودیو قابل انجام باشد، مطمئناً به پس زمینه بازی خوشبین هستم. 

علاوه بر این، ممکن است به نظر برسد که توسعه دهندگان در ارائه جزئیات بیشتر در مورد بازی سختگیر هستند. اما این می تواند نشان دهد که بازی هنوز در مراحل اولیه توسعه خود است. 

داستان 

داستان فیلم Tenet of the Spark حول محور بوکسوری است که در حین حضور در رینگ آسیب می بیند. به نظر می رسد که این آسیب یک نعمت است زیرا پیوندی بین بوکسور و قدرت اجداد باستانی ایجاد می کند. مهارت جدید او به او اجازه می دهد تا بین ابعاد واقعیت در زمان واقعی حرکت کند.

گیم پلی

عنوان آینده یک بازی مخفیانه و داستان محور است. قهرمان در واقعیت های مختلف با دشمنان مبارزه می کند، شخصیت های جدید و محیط های متفاوت را تجربه می کند. از تریلر، ما بوکسور را در حال تغییر از یک واقعیت به درگیر شدن کامل در نبرد در واقعیت دیگر می بینیم. دگرگونی سریع سبک بازی را تازه می کند و بازیکنان را از اقدامات کسل کننده و تکراری دور می کند. سوئیچ به شما امکان می دهد سبک مبارزه خود را از مبارزات تن به تن به تیراندازی و مخفی کاری تغییر دهید.

در حالت ایده‌آل، بازیکن باید قفل یک اجداد را باز کند تا به واقعیت دیگری برسد. احتمالاً این امر پس از شکست دادن دشمنان خاص و بالا رفتن یک سطح اتفاق می افتد. پس از انجام این کار، یک طرح UI ظاهر می شود که اجداد باز شده بازیکن را نمایش می دهد. از نظر ظاهری، بازیکنان ممکن است به چهار اجداد دسترسی داشته باشند زیرا طرح چهار اسلات را نشان می دهد.

هنگامی که یک جد را انتخاب می کنید، بلافاصله وارد یک قلمرو متفاوت می شوید. بدون نیاز به مقدمه، شما مستقیماً وارد عمل می شوید. پس‌زمینه نیز به‌طور یکپارچه تغییر می‌کند و شما را کاملاً در بعد دیگری غوطه‌ور می‌کند. 

علاوه بر این، این یک بازی است که برای دوستداران کتاب های مصور جذاب است. توسعه‌دهنده مکانیک‌هایی را که بیشتر در تم‌های کمیک مشاهده می‌شود، ادغام می‌کند، مانند خطوط swoosh که هنگام پرتاب پانچ توسط قهرمان داستان ظاهر می‌شوند. 

علاوه بر این، ما شاهد تخصص ZHEESHEE در بازی با نمایش محیط های مختلف چشم نواز هستیم. 

توسعه

همانطور که گفته شد، Tenet of the Spark اولین پروژه بازی برای استودیو ZHEESHEE است. این تیم متشکل از ذهن‌های خلاق و با استعدادی است که در ساخت انیمیشن‌های دو بعدی و سه بعدی، CGI VFX و مجموعه‌ای از محتوای ویدیویی فعالیت می‌کنند. در توضیح این تیم در وب سایت آنها آمده است: "ما یک تیم جاه طلب هستیم که داستان های شگفت انگیزی را خلق می کنیم .  "

بسیاری از تخصص آنها در تولید تبلیغات گرافیکی خیره کننده برای افراد بزرگ مانند Thunderobot، Yandex.Station و Dodo Pizza نهفته است. این تیم همچنین پشت تریلر جشن بصری Taonga Island Adventure، بازی موبایل و Rush Royale بود. 

از نظر حدس و گمان، شبیه سازی سورئال و تصاویر منظره فقط با استفاده از Unreal Engine امکان پذیر است، اگرچه سازندگان هنوز یادداشت های بیشتری در مورد فناوری پشت توسعه بازی به اشتراک نگذارند.

تاریخ انتشار، پلتفرم‌ها و نسخه‌ها

Tenet of the Spark برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها عرضه خواهد شد. اگرچه تاریخ دقیقی برای زمان انجام این رویداد وجود ندارد. می توان حدس زد که بازی در مراحل اولیه توسعه خود است و می توانیم امیدوار باشیم که در اواخر سال از استودیوها بشنویم. 

تا آنجا که به نسخه‌ها مربوط می‌شود، محبوبیت بازی احتمالاً نحوه پیش رفتن را دیکته می‌کند. به عنوان یک عنوان مستقل، انتشار نسخه‌های سال‌ها پس از انتشار بازی برای توسعه‌دهندگان غیرعادی نیست. 

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد