بازی Palworld با ۱۹ میلیون بازیکن، رکورد بیشترین عرضه بازی مستقل در Game Pass را شکست

َArya پنجشنبه 12 بهمن 1402 - 09:36
بازی Palworld با ۱۹ میلیون بازیکن، رکورد بیشترین عرضه بازی مستقل در Game Pass را شکست

بازی Palworld، یک بازی بقای جهان‌باز با عناصر طنز، کمتر از دو هفته پس از انتشار دسترسی زودهنگام، رسماً از مرز ۱۹ میلیون بازیکن در پلتفرم‌های Xbox Series X/S و PC عبور کرد. مایکروسافت این بازی را به‌عنوان بزرگ‌ترین عرضه بازی مستقل در تاریخ Game Pass معرفی می‌کند.

بازی Palworld بلافاصله پس از انتشار، به یکی از تنها شش بازی تبدیل شد که در Steam به ۱ میلیون بازیکن هم‌زمان رسید. سپس، آمار فروش به‌روزشده نشان داد که این بازی تنها در سه روز بیش از ۵ میلیون نسخه فروخته است. شش روز پس از انتشار، فروش Steam به ۸ میلیون نسخه رسید و اکنون، پس از ۱۲ روز، Pocketpair اعلام کرده است که Palworld از مرز ۱۹ میلیون بازیکن عبور کرده است.

در Palworld، بازیکنان می‌توانند «پال‌ها»، موجوداتی شبیه به Pokémon را جمع‌آوری، پرورش و تربیت کنند. بازیکنان همچنین می‌توانند از پال‌ها برای کمک به خود در انجام کارهای مختلف، مانند کشاورزی، ساخت‌وساز و جنگ استفاده کنند.

موفقیت Palworld نشان‌دهنده محبوبیت بالای ژانر بقای جهان‌باز و همچنین علاقه بازیکنان به بازی‌هایی است که دارای عناصر طنز هستند. همچنین، این موفقیت نشان می‌دهد که Game Pass می‌تواند به موفقیت بازی‌های مستقل کمک کند.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد