عکس‌های لو رفته از Galaxy Z Fold 6 نشان‌دهنده طراحی کاملا جدید این گوشی هستند

َArya پنجشنبه 12 بهمن 1402 - 09:43
عکس‌های لو رفته از Galaxy Z Fold 6 نشان‌دهنده طراحی کاملا جدید این گوشی هستند

عکس‌های لو رفته جدیدی از Galaxy Z Fold 6، گوشی هوشمند تاشو آینده سامسونگ، نشان می‌دهد که این دستگاه طراحی «کاملاً بازطراحی‌شده» نسبت به نسل قبلی خود دارد.

یکی از تغییرات قابل توجه، افزایش عرض دستگاه است. این بدان معناست که Galaxy Z Fold 6 باید نمایشگر خارجی بزرگ‌تری نسبت به Galaxy Z Fold 5 داشته باشد. این همچنین ممکن است به بهبود تجربه استفاده از گوشی در حالت تاشو کمک کند.

دیگر تغییر قابل توجه، حذف دوربین سلفی زیر صفحه نمایش از Galaxy Z Fold 6 است. به‌جای آن، سامسونگ از یک دوربین سلفی سوراخ‌دار در گوشه بالا سمت چپ نمایشگر خارجی استفاده کرده است. این یک تغییر دلپذیر برای بسیاری از کاربران خواهد بود که از کیفیت پایین دوربین‌های سلفی زیر صفحه نمایش شکایت دارند.

در داخل، Galaxy Z Fold 6 به احتمال زیاد از همان صفحه نمایش 7.6 اینچی AMOLED با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز نسل قبلی خود استفاده می‌کند. با این حال، سامسونگ ممکن است پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 جدید کوالکام را در این دستگاه قرار دهد.

Galaxy Z Fold 6 احتمالاً در اواخر سال 2024 یا اوایل سال 2025 عرضه خواهد شد. قیمت آن هنوز مشخص نیست، اما انتظار می‌رود که نسبت به Galaxy Z Fold 5 افزایش یابد.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد