تاریخ انتشار GTA 6 به طور قابل توجهی محدود شد، خیلی زودتر از آنچه انتظار داشتیم منتشر می‌شود

َArya دوشنبه 16 بهمن 1402 - 10:21
تاریخ انتشار GTA 6 به طور قابل توجهی محدود شد، خیلی زودتر از آنچه انتظار داشتیم منتشر می‌شود

انتظار طرفداران برای تجربه جدیدترین نسخه از سری محبوب Grand Theft Auto به پایان خود نزدیک می‌شود. تاریخ انتشار GTA 6 به طور قابل توجهی محدود شده و به نظر می‌رسد این بازی زودتر از آنچه انتظار داشتیم منتشر خواهد شد.

بر اساس گزارش‌های جدید، GTA 6 در بازه زمانی بین آوریل 2024 تا مارس 2025 منتشر خواهد شد. این اطلاعات توسط یکی از افشاگران معتبر اخبار Rockstar Games منتشر شده است. وی سابقه قابل اعتمادی در ارائه اطلاعات دقیق از بازی‌های Rockstar Games دارد و پیش‌بینی‌های او در گذشته به واقعیت پیوسته است.

انتشار GTA 6 در سال 2024 یا 2025 خبر خوشحال‌کننده‌ای برای طرفداران این سری است. پیش از این، شایعاتی مبنی بر انتشار این بازی در سال 2026 یا حتی 2027 وجود داشت. با این حال، به نظر می‌رسد Rockstar Games در حال تلاش برای تسریع روند توسعه و انتشار این بازی محبوب است.

هنوز اطلاعات دقیقی از جزئیات GTA 6 منتشر نشده است. با این حال، شایعات و گزارش‌های مختلف حاکی از آن است که این بازی در شهر Vice City و Miami Beach اتفاق می‌افتد و دو شخصیت قابل بازی، یکی زن و دیگری مرد، خواهد داشت.

انتشار GTA 6 بدون شک یکی از بزرگترین اتفاقات دنیای بازی‌های ویدیویی در سال 2024 یا 2025 خواهد بود. این بازی با استقبال عظیمی از سوی طرفداران روبرو خواهد شد و رکوردهای فروش را جابجا خواهد کرد.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد