برنامه اختصاصی Gemini منتشر شد

َArya شنبه 21 بهمن 1402 - 14:43
برنامه اختصاصی Gemini منتشر شد

گوگل نام هوش مصنوعی خود را از Bard به Gemini تغییر داده است. این شرکت همزمان با این تغییر نام، برنامه اختصاصی Gemini را برای اندروید و نسخه جدیدی از مدل زبانی خود به نام Gemini Ultra 1.0 را منتشر کرده است.

تغییر نام

گوگل در راستای ساده‌سازی نام‌گذاری محصولات و خدمات هوش مصنوعی خود، نام Bard را به Gemini تغییر داده است. از این پس Gemini به عنوان نام واحد هوش مصنوعی گوگل در سراسر محصولات و خدمات این شرکت، از جمله جستجو، دستیار، ترجمه و موارد دیگر به کار گرفته خواهد شد.

برنامه Gemini

برنامه Gemini برای اندروید به کاربران امکان می‌دهد تا به روش‌های مختلف با هوش مصنوعی Gemini تعامل داشته باشند. این برنامه شامل یک چت‌بات است که می‌تواند به سوالات پاسخ دهد، محتوای خلاقانه تولید کند و وظایف مختلف را به انجام برساند. همچنین ابزارهایی برای ترجمه زبان، نوشتن ایمیل و خلاصه‌سازی متن در این برنامه تعبیه شده است.

Gemini Ultra 1.0

Gemini Ultra 1.0 جدیدترین نسخه مدل زبانی گوگل است که با 1.56 تریلیون پارامتر، 10 برابر قدرتمندتر از Bard بوده و در طیف وسیعی از وظایف، از جمله پاسخ به سوالات، ترجمه زبان، نوشتن محتوای خلاقانه و تولید کد، عملکردی به مراتب بهتر از خود نشان می‌دهد.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد