اپل هنوز در حال کار بر روی آیفون‌ها و آی‌پدهای تاشو است

َArya شنبه 21 بهمن 1402 - 14:55
اپل هنوز در حال کار بر روی آیفون‌ها و آی‌پدهای تاشو است

گزارش جدیدی نشان می‌دهد که اپل علی‌رغم تاخیرها، همچنان در حال توسعه آیفون‌ها و آی‌پدهای تاشو است.

به گفته منابع آگاه، این شرکت در حال حاضر بر روی دو نمونه اولیه از آیفون‌های تاشو کار می‌کند که هر دو از طراحی مشابهی با گوشی‌های تاشو فعلی مانند گلکسی زد فولد سامسونگ بهره می‌برند. انتظار می‌رود که اولین آیفون تاشو اپل در سال 2025 یا 2026 عرضه شود. این گوشی احتمالاً از نمایشگری 8 اینچی OLED با وضوح بالا و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز بهره خواهد برد. علاوه بر آیفون‌های تاشو، اپل در حال توسعه یک آی‌پد تاشو نیز است. این دستگاه احتمالاً از نمایشگری 10.2 اینچی OLED با وضوح بالا و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز بهره خواهد برد. انتظار می‌رود که آی‌پد تاشو اپل در سال 2026 یا 2027 عرضه شود.

چالش‌های پیش روی اپل

اپل در توسعه گوشی‌ها و تبلت‌های تاشو با چالش‌های متعددی روبرو است. یکی از این چالش‌ها، قیمت بالای این دستگاه‌ها است. انتظار می‌رود که اولین آیفون تاشو اپل قیمتی بیش از 2000 دلار داشته باشد. چالش دیگر، عمر باتری این دستگاه‌ها است. گوشی‌ها و تبلت‌های تاشو به دلیل استفاده از دو نمایشگر، عمر باتری کوتاه‌تری نسبت به گوشی‌ها و تبلت‌های معمولی دارند.

رقابت در بازار گوشی‌ها و تبلت‌های تاشو

اپل در صورت ورود به بازار گوشی‌ها و تبلت‌های تاشو با رقابت شدیدی از سوی شرکت‌هایی مانند سامسونگ، هواوی و شیائومی روبرو خواهد شد. این شرکت‌ها در حال حاضر چندین مدل گوشی و تبلت تاشو در بازار عرضه کرده‌اند و در حال توسعه مدل‌های جدیدی نیز هستند.

جمع‌بندی

اپل در حال توسعه آیفون‌ها و آی‌پدهای تاشو است، اما هنوز مشخص نیست که این دستگاه‌ها چه زمانی عرضه خواهند شد و چه قیمتی خواهند داشت. اپل در صورت ورود به بازار گوشی‌ها و تبلت‌های تاشو با رقابت شدیدی از سوی شرکت‌های دیگر روبرو خواهد شد.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد