آپدیت پلی‌استیشن 5 بازی Spider-Man 2 به طور تصادفی لو رفتن محتوای DLC را تأیید می‌کند!

َArya شنبه 19 اسفند 1402 - 09:06
آپدیت پلی‌استیشن 5 بازی Spider-Man 2 به طور تصادفی لو رفتن محتوای DLC را تأیید می‌کند!

هواداران مارول، آماده‌ی شگفتی باشید! به‌روزرسانی جدید بازی Spider-Man 2 برای پلی‌استیشن 5 به طور تصادفی اطلاعاتی را فاش کرد که نشان‌دهنده‌ی محتوای DLC آینده برای این بازی موردانتظار است. این اطلاعات شامل جزئیاتی از یک خط داستانی کاملاً جدید با حضور یک شخصیت شرور محبوب مارول می‌شود.

اما چه چیزی لو رفته است؟

  • خط داستانی جدید با حضور Beetle: به‌روزرسانی جدید شامل فهرستی از فایل‌ها با نام‌هایی است که به طور واضح به "Beetle" یا "خانم سوسک" اشاره می‌کنند. این شخصیت شرور در دنیای مارول به عنوان یک دشمن سرسخت برای مرد عنکبوتی شناخته می‌شود و به نظر می‌رسد که او نقش اصلی را در این محتوای DLC ایفا خواهد کرد.
  • مراحل مختلف داستانی: فایل‌های لو رفته همچنین شامل نام‌هایی هستند که به مراحل مختلف داستانی این DLC اشاره می‌کنند. این عناوین شامل "Beetle Intro" (معرفی سوسک)، "Beetle Reveal" (برملا شدن سوسک) و "Beetle Convoy" (کاروان سوسک) می‌شوند.
  • احتمال حضور Carnage: یکی از جالب‌ترین بخش‌های این اطلاعات لو رفته، اشاره‌ای به Carnage یا "کشتار" است. این شخصیت شرور خبیث یکی از دشمنان اصلی مرد عنکبوتی در دنیای کمیک محسوب می‌شود و به نظر می‌رسد که او در این DLC حضور خواهد داشت.

واکنش‌ها به این لو رفتن چه بود؟

انتشار این اطلاعات با واکنش‌های مختلفی از سوی طرفداران و رسانه‌ها روبرو شده است. برخی از طرفداران از این اطلاعات لو رفته هیجان‌زده هستند و برای تجربه این محتوای جدید لحظه شماری می‌کنند. اما برخی دیگر نگران هستند که این اطلاعات، لذت تجربه بازی را برای آن‌ها از بین ببرد.

هنوز هیچ چیز به طور رسمی از سوی Insomniac Games یا Sony تأیید نشده است. اما با توجه به شواهد موجود، به نظر می‌رسد که این اطلاعات لو رفته به احتمال زیاد صحت دارند. باید منتظر ماند و دید که آیا این دو شرکت به طور رسمی این اطلاعات را تأیید خواهند کرد یا خیر.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد