تصاویر لو رفته از کنسول ایکس باکس سری ایکس سفید بدون دیسک مایکروسافت

َArya پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 10:23
تصاویر لو رفته از کنسول ایکس باکس سری ایکس سفید بدون دیسک مایکروسافت

تصاویر جدیدی از یک مدل جدید ایکس باکس سری ایکس به رنگ سفید و بدون درایو نوری به بیرون درز کرده است. این تصاویر کنسولی را نشان می‌دهند که به طور کامل سفید است و فاقد درایو نوری است.

این اولین بار نیست که شایعاتی مبنی بر تولید یک ایکس باکس سری ایکس بدون دیسک منتشر می‌شود. در ماه فوریه، افشاگری گزارش داد که مایکروسافت در حال توسعه یک مدل جدید از ایکس باکس سری ایکس است که فاقد درایو نوری خواهد بود. این گزارش همچنین مدعی شد که این کنسول جدید به رنگ سفید خواهد بود و شامل برخی ارتقاهای جزئی مانند یک هیت سینک بهبود یافته خواهد بود.تصاویر لو رفته جدید به نظر می‌رسد که این گزارش‌ها را تأیید می‌کنند. کنسول نشان داده شده در تصاویر، به طور کامل سفید است و به جای درایو نوری، یک اسلات خالی در پشت آن وجود دارد.

هنوز هیچ چیز به طور رسمی توسط مایکروسافت تأیید نشده است، اما این تصاویر به نظر می‌رسد که نشان می‌دهند که این شرکت در حال کار بر روی یک مدل جدید از ایکس باکس سری ایکس بدون دیسک است.انتشار این کنسول جدید می‌تواند برای مایکروسافت چند مزیت داشته باشد. اول اینکه، می‌تواند قیمت ایکس باکس سری ایکس را برای مشتریانی که به درایو نوری نیازی ندارند، کاهش دهد. دوم اینکه، می‌تواند به مایکروسافت کمک کند تا سهم بیشتری از بازار کنسول‌های بازی را به دست آورد.

هنوز مشخص نیست که این کنسول جدید چه زمانی عرضه خواهد شد. با این حال، با توجه به اینکه تصاویر آن به بیرون درز کرده است، به نظر می‌رسد که عرضه آن در آینده نزدیک محتمل است.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد