کتابخانه GTA+ پذیرای عناوین L.A. Noire و Bully در اواخر سال جاری خواهد بود

َArya پنجشنبه 16 فروردین 1403 - 10:20
کتابخانه GTA+ پذیرای عناوین L.A. Noire و Bully در اواخر سال جاری خواهد بود

راک‌استار گیمز در جدیدترین به‌روزرسانی خود، خبر از اضافه شدن دو عنوان محبوب دیگر به کتابخانه GTA+ در اواخر سال جاری میلادی داد. عناوین مورد انتظار شامل L.A. Noire و Bully می‌شوند که به جمع عناوین کلاسیک راک‌استار در این سرویس اشتراکی اضافه خواهند شد.

L.A. Noire

یک بازی اکشن-ماجراجویی کارآگاهی در سبک نوآر است که در سال 2011 برای پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس 360 و رایانه‌های شخصی منتشر شد. این بازی به واسطه داستان جذاب، شخصیت‌های به‌یادماندنی و سیستم تشخیص چهره منحصر به فرد خود، مورد تحسین منتقدان و بازیکنان قرار گرفت.

Bully

دیگر عنوانی که به کتابخانه GTA+ اضافه خواهد شد، یک بازی اکشن-ماجراجویی با مضمون مدرسه‌ای است که در سال 2006 برای پلی‌استیشن 2، ایکس‌باکس 360 و رایانه‌های شخصی منتشر شد. این بازی به واسطه طنز تاریک، گیم‌پلی جذاب و شخصیت‌های به‌یادماندنی خود، به یکی از عناوین محبوب راک‌استار تبدیل شد.

هنوز تاریخ دقیقی برای اضافه شدن این دو عنوان به کتابخانه GTA+ ارائه نشده است، اما انتظار می‌رود که در اواخر سال 2024 شاهد حضور آن‌ها باشیم.علاوه بر L.A. Noire و Bully، راک‌استار وعده اضافه شدن عناوین کلاسیک بیشتر به کتابخانه GTA+ را نیز داده است. این خبر می‌تواند برای طرفداران قدیمی راک‌استار که به دنبال تجربه دوباره عناوین محبوب این شرکت هستند، بسیار خوشحال‌کننده باشد.

سرویس GTA+ در ماه مارس 2022 برای پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس سری ایکس/اس و ایکس‌باکس وان منتشر شد. این سرویس اشتراکی، مزایای مختلفی را برای مشترکین خود ارائه می‌دهد، از جمله:

  • مبالغ هنگفت GTA$: مشترکین GTA+ هر ماه مبالغ هنگفتی GTA$ دریافت می‌کنند که می‌توانند از آن برای خرید املاک، وسایل نقلیه و سایر موارد در GTA Online استفاده کنند.
  • مزایای انحصاری GTA Online: مشترکین GTA+ به مزایای انحصاری در GTA Online مانند لباس‌ها، سلاح‌ها و وسایل نقلیه دسترسی خواهند داشت.
  • کتابخانه بازی‌های کلاسیک: مشترکین GTA+ به مجموعه‌ای از عناوین کلاسیک راک‌استار مانند Red Dead Redemption، Grand Theft Auto: Vice City و Grand Theft Auto: San Andreas دسترسی خواهند داشت.

هزینه اشتراک GTA+ 5.99 دلار در ماه است.

اضافه شدن عناوین L.A. Noire و Bully به کتابخانه GTA+، خبر بسیار خوبی برای طرفداران راک‌استار است. این دو عنوان، از جمله عناوین محبوب و به‌یادماندنی این شرکت هستند که تجربه دوباره آن‌ها می‌تواند برای بسیاری از بازیکنان جذاب باشد.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد