کریتوس و پسرش باز می‌گردند؟

َArya پنجشنبه 23 فروردین 1403 - 10:33
کریتوس و پسرش باز می‌گردند؟

استودیو سانتا مونیکا سونی، سازنده بازی‌های محبوب God of War، به نظر می‌رسد در حال استخدام برای ساخت یک بازی جدید از این سری محبوب است.این خبر برای طرفداران کریتوس و پسرش آترئوس که بی‌صبرانه منتظر ادامه ماجراجویی‌های آن‌ها هستند، بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود.

بر اساس آگهی‌های استخدامی منتشر شده در وب‌سایت استودیو سانتا مونیکا سونی، این استودیو به دنبال نیروهای متخصص در زمینه‌های مختلف از جمله طراحی انیمیشن، طراحی شخصیت، برنامه‌نویسی و طراحی صدا برای ساخت یک بازی جدید است.اگرچه در این آگهی‌ها به طور مستقیم به نام God of War اشاره نشده است، اما شواهد زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد این بازی جدید مربوط به این سری محبوب خواهد بود.

یکی از این شواهد، نیاز به تجربه کار با سری God of War در برخی از آگهی‌های استخدامی است.همچنین، استودیو سانتا مونیکا سونی در حال حاضر هیچ پروژه دیگری به طور علنی معرفی نکرده است.با توجه به این شواهد، می‌توان با قاطعیت گفت که احتمال ساخت یک بازی جدید God of War بسیار بالا است.

هنوز اطلاعات دقیقی از تاریخ انتشار، داستان و گیم‌پلی این بازی جدید در دست نیست، اما انتظار می‌رود که در سال‌های آینده اطلاعات بیشتری از آن منتشر شود.طرفداران God of War می‌توانند منتظر یک ماجراجویی حماسی و هیجان‌انگیز دیگر با کریتوس و آترئوس باشند.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد