اپل بعد از 14 سال، ماشین حساب را دوباره اختراع کرد!

َArya چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 - 08:54
اپل بعد از 14 سال، ماشین حساب را دوباره اختراع کرد!

اپل بالاخره تصمیم گرفته که یک اپلیکیشن ماشین حساب... صبر کنید چی؟ بله، درست شنیدید! بعد از 14 سال انتظار طاقت‌فرسا، اپل در اقدامی انقلابی، قصد دارد یک اپلیکیشن ماشین حساب را برای آیپد عرضه کند!

گویا غارنشینی اپل به پایان رسیده است! در حالی که سیستم عامل رقیب، اندروید، سال‌هاست که از این قابلیت ابتدایی بهره‌مند بوده، اپل همچنان در تاریکی مطلق به سر می‌برد.شاید باورتان نشود، اما این خبر صحت دارد! منابع موثق می‌گویند که این شاهکار مهندسی در iPadOS 18، که در 10 ژوئن 2024 رونمایی خواهد شد، به نمایش گذاشته می‌شود.البته جای تعجب نیست! اپل به نوآوری و خلاقیت مشهور است، و چه چیزی خلاقانه‌تر از ارائه یک قابلیت که سال‌هاست در سایر دستگاه‌ها وجود دارد؟

اما شوخی به کنار، عرضه این اپلیکیشن نشان‌دهنده این است که اپل بالاخره به نیازهای کاربران خود توجه کرده است. البته باید منتظر ماند و دید که این اپلیکیشن چه ویژگی‌های جذابی برای ارائه دارد، تا شاید بتواند کمی از خجالت 14 سال عقب‌ماندگی اپل در این زمینه دربیاید.در نهایت، به نظر می‌رسد که این روز تاریخی، سرآغازی برای ارائه قابلیت‌های کاربردی و ضروری دیگر توسط اپل باشد. ️

امیدواریم که این غول دنیای فناوری، به روند رو به رشد خود ادامه دهد و ما را با اختراعات شگفت‌انگیز و البته به‌روز خود شگفت‌زده کند!

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد