مایکروسافت در تلاش است تا بازی بعدی فال‌اوت را "هر چه زودتر" منتشر کند!

َArya سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 - 08:43
مایکروسافت در تلاش است تا بازی بعدی فال‌اوت را "هر چه زودتر" منتشر کند!
طبق گزارش‌ها، مایکروسافت در تلاش است تا ساخت بازی بعدی سری Fallout را سرعت ببخشد و آن را "هر چه زودتر" به دست گیمرها برساند. این خبر شگفت‌انگیز برای طرفداران این فرنچایز محبوب که مدت‌ها منتظر دنباله Fallout 4 هستند، بسیار هیجان‌انگیز است.

اگرچه جزئیات دقیقی از این موضوع در دسترس نیست، اما شایعات حاکی از آن است که مایکروسافت، مالک ایکس‌باکس، در حال اعمال فشار به استودیو بتسدا، سازنده Fallout، برای تسریع روند توسعه است.برخی از گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که این امر با ایجاد یک تیم جدید در بتسدا برای کار اختصاصی روی Fallout 5 یا سپردن بخشی از کار به یک استودیوی توسعه‌دهنده خارجی دیگر محقق خواهد شد.

انتشار زودتر Fallout 5 می‌تواند به نفع هر دو طرف مایکروسافت و بتسدا باشد. این امر به مایکروسافت کمک می‌کند تا از محبوبیت سریال Fallout برای جذب گیمرها به پلتفرم ایکس‌باکس استفاده کند و از طرفی، بتسدا را از فشار فزاینده طرفداران برای عرضه هر چه سریع‌تر بازی رها می‌کند.

با این حال، باید به خاطر داشت که اینها فقط شایعات هستند و هیچ چیز به طور رسمی توسط مایکروسافت یا بتسدا تأیید نشده است.با این حال، امید برای عرضه زودتر Fallout 5 بار دیگر در دل طرفداران زنده شده است.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد