اینستاگرام استیکرهای جدید،به استوری‌ها اضافه کرد!

َArya شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 09:37
اینستاگرام استیکرهای جدید،به استوری‌ها اضافه کرد!

برای افزودن چاشنی هیجان به استوری‌های اینستاگرام خود آماده شوید! اینستاگرام در آوریل ۲۰۲۴، مجموعه‌ای از ویژگی‌های استیکرهای نوآورانه را معرفی کرد که برای افزایش تعامل و گشودن دریچه‌های جدید خلاقانه طراحی شده‌اند. در اینجا خلاصه‌ای از این موارد جدید ارائه می‌شود.

استیکر Add Yours Music

این استیکر تعاملی به شما امکان می‌دهد تا روندهای مرتبط با موسیقی را ایجاد کنید و از دیگران دعوت کنید تا به شما بپیوندند. یک آهنگ را انتخاب کنید، استیکر را به استوری خود اضافه کنید و ببینید که چگونه دیگران با استفاده از همان آهنگ ویدیوهای خود را به اشتراک می‌گذارند و یک مونتاژ موسیقی مشارکتی ایجاد می‌کنند.

استیکرهای Cutout سفارشی

تا به حال آرزو داشتید که عکس یا قطعه ویدیوی مورد علاقه خود را به یک استیکر قابل استفاده مجدد تبدیل کنید؟ حالا می‌توانید! با استیکر Cutout، به سادگی یک عکس یا ویدیو را از گالری خود انتخاب کنید و اینستاگرام به طور خودکار یک استیکر از سوژه اصلی ایجاد می‌کند. این روش برای افزودن لمس شخصی یا برجسته کردن لحظات خاص ایده‌آل است.

استیکر Reveal

با کمی رمز و راز مخاطبان خود را مجذوب کنید! استیکر Reveal به شما امکان می‌دهد تا بخشی از پست استوری خود را محو کنید و بینندگان را ترغیب کنید تا برای رونمایی از محتوای پنهان برای شما پیام مستقیم ارسال کنند. این کار یک لایه تعاملی اضافه می‌کند و گفتگوهای خصوصی را تشویق می‌کند.

استیکر Frames

با استیکرهای Frames شیک، زیبایی‌شناسی خود را ارتقا دهید. از بین طرح‌های مختلف برای افزودن حاشیه‌ها و قاب‌ها به عکس‌ها و ویدیوهای خود انتخاب کنید و آنها را به طور آنی به تصاویر چشم‌نواز تبدیل کنید.

این گزینه‌های استیکر جدید، به سازندگان راه‌های بیشتری برای ابراز وجود و تعامل با مخاطبان در استوری‌های اینستاگرام ارائه می‌دهد. با امکان ادغام موسیقی، عناصر شخصی، افشاگری‌های پرهیجان و قاب‌های هنری، استوری‌ها به طور فزاینده‌ای پویا و جذاب خواهند شد.بنابراین، دفعه بعد که به استوری‌های اینستاگرام می‌روید، حتماً این ویژگی‌های جدید را بررسی کنید و خلاقیت خود را آزاد کنید!

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد