آماده نبرد در XDefiant، شوتر اول شخص جدید یوبیسافت باشید!

َArya شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 10:20
آماده نبرد در XDefiant، شوتر اول شخص جدید یوبیسافت باشید!

منتظر XDefiant، بازی تیرانداز اول شخص جدید یوبیسافت باشید! این بازی که به صورت رایگان عرضه می‌شود، در تاریخ 21 ماه می برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس/اس و کامپیوترهای شخصی (از طریق Ubisoft Connect) منتشر خواهد شد.

انتشار XDefiant با یک پیش‌فصل شش هفته‌ای آغاز می‌شود که فرصتی عالی برای تجربه گیم‌پلی سریع و پرشور 6 در 6 این بازی، با الهام از فرنچایزهای مختلف یوبیسافت و نقشه‌های متنوع، به شما می‌دهد.در XDefiant، شما می‌توانید از میان جبهه‌های مختلفی که هر کدام از فرنچایزهای یوبیسافت الهام گرفته‌اند، یکی را انتخاب کنید. هر جبهه دارای توانایی‌ها و سبک بازی منحصر به فرد خود است که تنوع و عمق زیادی به گیم‌پلی بازی می‌بخشد.

XDefiant طیف گسترده‌ای از سلاح‌ها را برای انتخاب در اختیار شما قرار می‌دهد، از جمله تفنگ‌های تهاجمی، مسلسل‌ها، تفنگ‌های ساچمه‌ای و تفنگ‌های تک‌تیرانداز. شما می‌توانید سلاح‌های خود را با ضمیمه‌های مختلف مانند صدا خفه کن، دوربین و قبضه تفنگ شخصی‌سازی کنید تا با سبک بازی خود مطابقت داشته باشد.یوبیسافت متعهد است که XDefiant را با محتوای جدید و به‌روزرسانی‌های منظم پشتیبانی کند. این شامل نقشه‌های جدید، حالت‌های بازی، سلاح‌ها، جبهه‌ها و موارد دیگر می‌شود.

اگر به دنبال یک بازی تیرانداز اول شخص جدید و هیجان‌انگیز هستید، XDefiant را از دست ندهید. این بازی به صورت رایگان عرضه می‌شود و محتوای دائمی و به‌روزرسانی‌های منظم را ارائه می‌دهد.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد