شایعات ساخت نسخه‌های بازسازی‌شده رزیدنت ایول صفر و کد ورونیکا قوت گرفت!

َArya چهارشنبه 9 خرداد 1403 - 08:58
شایعات ساخت نسخه‌های بازسازی‌شده رزیدنت ایول صفر و کد ورونیکا قوت گرفت!

 طبق گزارش‌های موثق، کپکام در حال ساخت نسخه‌های بازسازی‌شده دو عنوان کلاسیک این سری، یعنی رزیدنت ایول صفر و کد ورونیکا است.این خبر هیجان‌انگیز توسط Dusk Golem، افشاگر مشهور صنعت بازی، در توییتر منتشر شد و IGN نیز آن را تأیید کرد. با وجود اینکه کپکام هنوز به طور رسمی این خبر را تأیید نکرده، اما شواهد و قرائن نشان می‌دهد که این شایعات صحت دارند.

رزیدنت ایول صفر که در سال ۲۰۰۲ برای کنسول گیم‌کیوب منتشر شد، پیش‌درآمدی بر اولین نسخه این سری بود و داستان تیم براوو از S.T.A.R.S را در کوه‌های آرکلی روایت می‌کرد. بازیکنان در این نسخه کنترل دو شخصیت، ربکا چمبرز و بیلی کوئن، را به طور همزمان بر عهده داشتند. نسخه بازسازی‌شده این عنوان می‌تواند با گرافیک و گیم‌پلی به‌روز شده، تجربه‌ای جذاب‌تر از داستان پرماجرا و ترسناک این نسخه ارائه دهد.

کد ورونیکا که در سال ۲۰۰۰ برای دریم‌کست سگا منتشر شد، دنباله‌ای بر داستان رزیدنت ایول ۲ بود و ماجراجویی‌های کلر ردفیلد و برادرش کریس را در جزیره‌ای زندان به تصویر می‌کشید. این نسخه که به خاطر داستان پیچیده و شخصیت‌های به یاد ماندنی‌اش مورد تحسین قرار گرفت، می‌تواند با بازسازی، به جایگاه شایسته خود در میان عناوین برتر سری رزیدنت ایول دست پیدا کند.

هنوز تاریخ انتشار و پلتفرم‌های مقصد این نسخه‌های بازسازی‌شده مشخص نشده است. با این حال، با توجه به موفقیت چشمگیر بازسازی‌های رزیدنت ایول ۲، ۳ و ۴، انتظار می‌رود که کپکام برای ساخت این دو عنوان نیز سنگ تمام بگذارد و تجربه‌ای به‌یادماندنی را برای طرفداران این سری رقم بزند.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد