XDefiant در عرض یک هفته به 8 میلیون بازیکن منحصر به فرد رسید!

َArya چهارشنبه 9 خرداد 1403 - 09:02
XDefiant در عرض یک هفته به 8 میلیون بازیکن منحصر به فرد رسید!

XDefiant، بازی جدید یوبیسافت، در عرض تنها یک هفته پس از انتشار، رکورد فوق‌العاده‌ای را به ثبت رساند و به 8 میلیون بازیکن منحصر به فرد رسید. این آمار خیره‌کننده نشان‌دهنده استقبال بی‌نظیر گیمرها از این عنوان جدید و نوآورانه است.

XDefiant در عرض 2.5 ساعت پس از انتشار به 1 میلیون بازیکن منحصر به فرد دست یافت و این رکورد را به سریع‌ترین زمان رسیدن به این تعداد بازیکن در میان عناوین یوبیسافت تبدیل کرد. 48 ساعت بعد، این رقم به 3 میلیون نفر رسید و روند صعودی آن با شتاب ادامه یافت تا به 8 میلیون در عرض یک هفته برسد.XDefiant تجربه‌ای منحصر به فرد از تیراندازی را ارائه می‌دهد که در آن شاهد ترکیب شخصیت‌ها و دنیاهای مختلف از عناوین یوبیسافت مانند Ghost Recon، Tom Clancy’s Rainbow Six و Far Cry هستیم. این تنوع، گیم‌پلی جذاب و نوآورانه، و همچنین انتشار رایگان بازی، XDefiant را به گزینه‌ای ایده‌آل برای طرفداران ژانر تیراندازی تبدیل کرده است.

اما این پایان ماجرا نیست! یوبیسافت با تعهد به پشتیبانی مداوم از XDefiant، محتوا و ویژگی‌های جدیدی را به بازی اضافه خواهد کرد تا هیجان و تنوع آن را بیش از پیش افزایش دهد. این امر بدون شک به حفظ و جذب بازیکنان بیشتر در طول زمان کمک خواهد کرد.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد