بقا در دنیایی وسیع به مدت ۵۰۰ ساعت: بازی جدیدی که در صدر پرفروش‌های استیم قرار گرفت!

َArya یکشنبه 13 خرداد 1403 - 09:43
بقا در دنیایی وسیع به مدت ۵۰۰ ساعت: بازی جدیدی که در صدر پرفروش‌های استیم قرار گرفت!

دنیای بازی‌های ویدیویی شاهد ظهور غول جدیدی است. بازی‌ای با نام «ماسک روح» (Soulmask) تنها یک روز پس از انتشار بر روی پلتفرم استیم، به جمع پرفروش‌ترین بازی‌های این پلتفرم پیوست.این بازی یک عنوان بقاء در دنیایی وسیع (Open-World Survival) است که با الهام از عناوین محبوبی چون فرآی‌کرای (Far Cry) از لحاظ محیط‌های زیبا و سرسبز، بازی The Forest در زمینه ساخت‌وساز و ابزارسازی و بازی Rust در زمینه روند پیشرفت تدریجی، تجربه‌ای منحصربه‌فرد را ارائه می‌کند.

ویژگی اصلی ماسک روح، محتوای گسترده‌ی آن است. سازندگان این بازی ادعا می‌کنند که برای تجربه‌ی کامل ماسک روح، به بیش از ۵۰۰ ساعت زمان نیاز خواهید داشت! این عدد باورنکردنی شامل کاوش در هفت محیط زیستی مختلف، ارتقای ۷۵ مهارت جنگی، رویارویی با ۶ غول نهایی عظیم و البته ساخت‌وساز، ابزارسازی و معجون‌سازی بی‌پایان می‌شود.علاوه بر این، ماسک روح دارای بخش چندنفره رقابتی (PvP) و همکاری (Co-Op) است که محتوای بیشتری را پس از عرضه‌ی اولیه وعده می‌دهد. عرضه‌ی زودهنگام دسترسی اولیه‌ی ماسک روح با استقبال فوق‌العاده‌ای از طرف بازیکنان مواجه شد و این بازی توانست در مدت زمان کوتاهی از عناوین محبوبی چون الدن رینگ (Elden Ring)، گوست آف سوشیما (Ghost of Tsushima) و رقیب مستقیم خود یعنی Rust سبقت بگیرد و به رتبه‌ی چهارم پرفروش‌ترین بازی‌های استیم برسد.

اگر شما هم به دنبال یک بازی بقاء با حجم محتوا و گیم‌پلی‌ای عمیق هستید، ماسک روح می‌تواند تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برایتان رقم بزند.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد