فاش شدن تصاویر گلکسی واچ FE: ساعت هوشمند اقتصادی سامسونگ با قیمتی رقابتی

َArya چهارشنبه 16 خرداد 1403 - 08:57
فاش شدن تصاویر گلکسی واچ FE: ساعت هوشمند اقتصادی سامسونگ با قیمتی رقابتی

اخبار داغ دنیای تکنولوژی، از عرضه‌ی احتمالی ساعت هوشمند اقتصادی جدید سامسونگ به نام «گلکسی واچ FE» حکایت دارد. این ساعت هوشمند که به تازگی تصاویری از آن به بیرون درز کرده است، گویای طراحی زیبا و رنگ‌های متنوع آن است. اما جذابیت اصلی گلکسی واچ FE، قیمت رقابتی آن است.

طبق گزارش‌های منتشر شده، گلکسی واچ FE با قیمتی حدود €199 (یورو) به بازار عرضه خواهد شد. این قیمت، €100 (یورو) پایین‌تر از گلکسی واچ 6، پرچمدار فعلی ساعت‌های هوشمند سامسونگ در اروپا است. با این حساب، می‌توان انتظار داشت که قیمت نهایی این ساعت در آمریکا نیز حدود $199 (دلار) باشد.

انتشار تصاویر و همچنین رویت شدن صفحه‌ی پشتیبانی این ساعت در وب‌سایت سامسونگ، نشان از عرضه‌ی قریب‌الوقوع گلکسی واچ FE دارد. این خبر، به خصوص برای طرفداران ساعت‌های هوشمند با امکانات مناسب و قیمتی مقرون به صرفه، بسیار خوشحال کننده است؛ چرا که با پایان یافتن پشتیبانی از ساعت‌های مبتنی بر تایزن سامسونگ، عرضه‌ی یک ساعت هوشمند جدید با سیستم‌عامل Wear OS گوگل، می‌تواند گزینه‌ی جذابی برای آن‌ها باشد.

هنوز زمان دقیق عرضه‌ی گلکسی واچ FE مشخص نیست. اما با توجه به شواهد موجود، به نظر می‌رسد که تا معرفی رسمی این ساعت هوشمند توسط سامسونگ، زمان زیادی باقی نمانده است.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد