گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 سامسونگ لو رفتند!

َArya پنجشنبه 17 خرداد 1403 - 09:15
گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 سامسونگ لو رفتند!

به نظر می‌رسد غول فناوری کره‌ای، سامسونگ، به طور غیرمنتظره‌ای تصاویری از گوشی‌های هوشمند تاشو جدید خود، گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 را در یک تبلیغ لو داده است.این اتفاق که در وب‌سایت سامسونگ قزاقستان رخ داده، باعث شده است تا نگاهی اجمالی به طراحی جدید این گوشی‌های مورد انتظار داشته باشیم.

بر اساس تصویری که فاش شده، به نظر می‌رسد گلکسی زد فولد 6 دستخوش تغییراتی ظاهری شده است. طراحی لبه‌های تیز و مسطح آن، شباهت‌هایی به گلکسی اس 24 اولترا پیدا کرده است. همچنین، گفته می‌شود ابعاد این گوشی نسبت به نسل قبلی خود کمی عریض‌تر شده است.اما داستان در مورد گلکسی زد فلیپ 6 کمی متفاوت است. بر اساس تصویر لو رفته، به نظر می‌رسد طراحی کلی این گوشی نسبت به نسل قبلی خود تغییرات چندانی نکرده است. با این حال، همچنان باید منتظر رونمایی رسمی از این گوشی باشیم تا جزئیات دقیق‌تر آن را متوجه شویم.این لو رفتن غیرمنتظره، هیجان طرفداران گوشی‌های تاشو را دو چندان کرده است. بسیاری از علاقمندان مشتاقند تا هر چه زودتر، مشخصات فنی و قابلیت‌های این دو گوشی را بدانند.

انتظار می‌رود که سامسونگ در ماه آینده، به صورت رسمی از گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 رونمایی کند. در این رویداد، مطمئنا با انبوهی از مشخصات فنی هیجان‌انگیز و قابلیت‌های نوآورانه روبرو خواهیم شد.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد