سیویلایزیشن ۷ سال ۲۰۲۵ منتشر می شود!

َArya شنبه 19 خرداد 1403 - 09:06
سیویلایزیشن ۷ سال ۲۰۲۵ منتشر می شود!

شرکت ۲K و استودیوی بازی‌سازی فیرکسیس گیمز، پرده از راز بزرگ برداشته و خبر از انتشار نسخه هفتم سری بازی‌های حماسی «سیویلایزیشن» در سال ۲۰۲۵ دادند. این رویداد، دنیای بازی‌های رایانه‌ای را به وجد آورده و نویدبخش خلق امپراتوری‌هایی باشکوه‌تر و چالش‌هایی نفس‌گیرتر است.

آخرین نسخه از این سری بازی‌های استراتژی ۴X، یعنی سیویلایزیشن ۶، هشت سال پیش منتشر شد و در این مدت، با به‌روزرسانی‌های مستمر، طرفداران خود را سرگرم نگه داشت. اما به قول معروف، هیچ جشنواره‌ای بدون آتش جدید کامل نیست و اکنون، زمان برافروختن مشعل تمدنی نوین فرارسیده است.جزئیات زیادی از گیم‌پلی سیویلایزیشن ۷ به طور رسمی منتشر نشده است، اما تیزر اولیه‌ی آن که در فستیوال بازی‌های تابستانی ۲۰۲۴ رونمایی شد، نویدبخش تجربه‌ای به‌یادماندنی است. در این تیزر، شاهد تصاویری حماسی از فراز قرون و تمدن‌های مختلف هستیم که نوای موسیقی ارکسترال، بر شکوه آن می‌افزاید. این تصاویر، عطش کاوش در دنیای مرموز سیویلایزیشن ۷ را در دل طرفداران برمی‌انگیزد.

یکی از نکات قابل توجه درباره‌ی این نسخه، انتشار همزمان آن برای پلتفرم‌های مختلف است. بر خلاف روال گذشته، سیویلایزیشن ۷ نه تنها برای رایانه‌های شخصی، بلکه برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس/اس، نینتندو سوییچ و نسل‌های قبلی این کنسول‌ها نیز عرضه خواهد شد. این تصمیم، فرصتی بی‌نظیر را برای علاقه‌مندان به بازی‌های استراتژی در اختیار می‌گذارد تا بتوانند بدون محدودیت سخت‌افزاری، تمدن رویایی خود را بنا کنند.استودیوی فیرکسیس گیمز، با سابقه‌ی درخشان خود در خلق بازی‌های استراتژی عمیق و پرمحتوا، قول تجربه‌ای بی‌نظیر را به طرفداران داده است. انتظار می‌رود در سیویلایزیشن ۷، شاهد نوآوری‌های هیجان‌انگیز در زمینه‌ی هوش مصنوعی، توسعه‌ی تمدن‌ها، سیستم‌های دیپلماسی و نبرد باشیم. همچنین، احتمال می‌رود که این نسخه از بازی، از لحاظ بصری نیز متحول شده باشد و دنیایی خیره‌کننده و پویا را پیش روی بازیکنان قرار دهد.

با نزدیک شدن به سال ۲۰۲۵، بی‌شک اطلاعات بیشتری از گیم‌پلی و ویژگی‌های سیویلایزیشن ۷ منتشر خواهد شد. اما همین خبر اولیه نیز کافیست تا جامعه‌ی بازی‌های رایانه‌ای را به وجد آورد. سیویلایزیشن ۷، نویدبخش سفری استراتژیک و چالش‌برانگیز به اعماق تاریخ است. سفری که در آن، رهبران آینده از میان ما برخواهند خاست و تمدن‌های باشکوهی را پایه‌گذاری خواهند کرد. پس آماده‌ی تاکتیک‌های جنگی ماهرانه، دیپلماسی هوشمندانه و رهبری قاطعانه باشید، چرا که مشعل تمدن در دستان شماست!

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد