اپل واچ سری ۱۰ با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و طراحی باریک‌تر عرضه می‌شود

َArya پنجشنبه 31 خرداد 1403 - 08:55
اپل واچ سری ۱۰ با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و طراحی باریک‌تر عرضه می‌شود

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، اپل واچ سری ۱۰ ممکن است با تغییرات قابل توجهی در طراحی همراه باشد. تحلیلگر برجسته‌ی محصولات اپل، مینگ-چی کو، اعلام کرده که نسل بعدی اپل واچ احتمالا دارای صفحه‌نمایشی بزرگ‌تر و بدنه‌ای باریک‌تر نسبت به سری ۹ خواهد بود.

طبق این گزارش، اندازه‌های احتمالی صفحه‌نمایش اپل واچ سری ۱۰ از ۴۱ و ۴۵ میلی‌متر کنونی به ترتیب به ۴۵ و ۴۹ میلی‌متر افزایش خواهد یافت. همچنین گفته می‌شود بدنه‌ی این ساعت هوشمند از نسل قبل باریک‌تر خواهد بود. اپل واچ اولترا احتمالا در سال جاری بدون تغییر خاصی عرضه شود؛ با این حال، اگر عملکرد تولید مطابق انتظار باشد، ممکن است شاهد عرضه‌ی آن با رنگ مشکی باشیم.یکی دیگر از تغییرات احتمالی، استفاده از قطعات چاپ سه‌بعدی در اپل واچ جدید است. براساس گزارش‌ها، شرکت Bright Laser Technologies (BLT) وظیفه‌ی تولید این قطعات را برعهده خواهد داشت. استفاده از این فناوری می‌تواند به بهبود کارایی تولید و ظرافت طراحی ساعت هوشمند اپل کمک کند.هنوز به طور رسمی از سوی اپل تأیید نشده است که آیا این شرکت از نام «اپل واچ X» برای جشن گرفتن دهمین سالگرد عرضه‌ی اولین نسل اپل واچ استفاده خواهد کرد یا خیر. همچنین، مشخص نیست که آیا مکانیزم اتصال بندهای ساعت با استفاده از آهنربا که پیش‌تر شایعاتی درباره‌ی آن وجود داشت، در نسل جدید به کار گرفته شود.

اگر این گزارش‌ها صحت داشته باشند، اپل واچ سری ۱۰ می‌تواند محصولی جذاب برای علاقه‌مندان به گجت‌های پوشیدنی باشد. صفحه‌نمایش بزرگ‌تر، طراحی باریک‌تر و قطعات چاپ شده همگی می‌توانند تجربه‌ی کاربری را برای کاربران ارتقا دهند.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد