قیمت احتمالی گلکسی بادز 3 پرو، گلکسی واچ 7 و گلکسی واچ اولترا فاش شد

َArya یکشنبه 3 تیر 1403 - 09:11
قیمت  احتمالی گلکسی بادز 3 پرو، گلکسی واچ 7 و گلکسی واچ اولترا فاش شد
خبرهای داغ دنیای فناوری این روزها حول محور محصولات جدید سامسونگ، به ویژه نسل تازه‌ی هدفون‌های بی‌سیم و ساعت‌های هوشمند این شرکت می‌چرخد. اگر شما هم از دنبال‌کنندگان پروپاقرچ گجت‌های سامسونگ هستید، احتمالاََ کنجکاوی زیادی برای اطلاع از قیمت این محصولات دارید. به لطف گزارش‌های فاش‌شده از یک خرده‌فروش اروپایی، حالا می‌توانیم نگاهی دقیق‌تر به قیمت احتمالی این محصولات داشته باشیم.

طبق این گزارش، هدفون بی‌سیم گلکسی بادز 3 پرو با برچسب قیمتی 313.49 یورو (معادل تقریبی 335 دلار آمریکا) به بازار عرضه خواهد شد. این رقم در مقایسه با نسل قبلی یعنی گلکسی بادز 2 پرو که در زمان عرضه قیمتی معادل 230 دلار آمریکا داشت، کمی افزایش قیمت را نشان می‌دهد. با این حال، باید منتظر رونمایی رسمی محصول و مشخص شدن قابلیت‌ها و ویژگی‌های آن باشیم تا بتوانیم در مورد این افزایش قیمت، قضاوت نهایی داشته باشیم.

در بخش ساعت‌های هوشمند نیز خبرهای داغ و جالبی به گوش می‌رسد. سامسونگ امسال، نسل جدیدی از ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ را با نام‌های گلکسی واچ 7 و گلکسی واچ اولترا روانه‌ی بازار خواهد کرد. گلکسی واچ 7 در دو مدل 40 و 44 میلی‌متری و با قابلیت اتصال بلوتوث عرضه خواهد شد. بر اساس گزارش‌های فاش‌شده، قیمت مدل 40 میلی‌متری گلکسی واچ 7 چیزی در حدود 314.49 یورو (معادل تقریبی 336 دلار آمریکا) و قیمت مدل 44 میلی‌متری آن نیز 344.99 یورو (معادل تقریبی 369 دلار آمریکا) خواهد بود. انتظار می‌رود مدل‌های سلولار این ساعت‌ها که از امکان برقراری تماس و اتصال مستقیم به شبکه‌ی مخابراتی برخوردار هستند، قیمتی بالاتر از مدل‌های بلوتوث داشته باشند.

اما ستاره‌ی اصلی این جمع، بدون شک گلکسی واچ اولترا است. این ساعت هوشمند به عنوان پرچم‌دار جدید سری گلکسی واچ، از امکانات و قابلیت‌های بیشتری نسبت به دو مدل دیگر برخوردار خواهد بود. همین برتری در امکانات، باعث می‌شود تا گلکسی واچ اولترا با برچسب قیمتی به مراتب بالاتر از دو مدل دیگر به بازار عرضه شود. بر اساس گزارش‌های موجود، قیمت احتمالی این ساعت هوشمند 688.99 یورو (معادل تقریبی 737 دلار آمریکا) خواهد بود.

لازم به ذکر است که این قیمت‌ها بر اساس گزارش یک خرده‌فروش اروپایی بوده و ممکن است در زمان عرضه رسمی و همچنین در مناطق مختلف جهان با توجه به نرخ ارز و سیاست‌های قیمتی سامسونگ، با اندکی اختلاف به فروش برسند. همچنین، تاریخ دقیق رونمایی از این محصولات هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است. با این حال، انتظار می‌رود در رویداد آنپکد سامسونگ که به صورت سنتی درช่วง تابستان برگزار می‌شود، شاهد معرفی رسمی این محصولات باشیم.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد