الدن رینگ: سایه‌ی اِردتری تاج بهترین دی‌ال‌سی را از ویچر 3 می‌رباید

َArya یکشنبه 3 تیر 1403 - 09:25
الدن رینگ: سایه‌ی اِردتری تاج بهترین دی‌ال‌سی را از ویچر 3 می‌رباید

در دنیای بازی‌های ویدیویی، عناوین نقش‌آفرینی (RPG) با بسته‌های الحاقی (DLC) باکیفیت، همواره مورد توجه گیمرها و منتقدان بوده‌اند. تا پیش از این، عنوان بهترین بسته‌ی الحاقی برای یک بازی نقش‌آفرینی، در اختیار بازی تحسین‌شده‌ی ویچر 3: وایلد هانت و بسته‌ی الحاقی خون و شراب (Blood and Wine) قرار داشت. اما به نظر می‌رسد سلطنت در این سرزمین به پایان رسیده است.

به تازگی، بسته‌ی الحاقی سایه‌ی اِردتری (Shadow of the Erdtree) برای بازی مورد انتظار الدن رینگ (Elden Ring) منتشر شد. این بسته‌ی الحاقی با استقبال فوق‌العاده منتقدان مواجه شده است و توانسته است تاج بهترین بسته‌ی الحاقی برای یک بازی نقش‌آفرینی را بر سر بگذارد.این موفقیت خارق‌العاده، واکنش جالبی را از سوی استودیوی CD Projekt Red، سازنده‌ی ویچر 3 و بسته‌ی الحاقی خون و شراب، به همراه داشته است. حساب کاربری رسمی ویچر در شبکه‌ی اجتماعی X با انتشار پیامی، ضمن تبریک به تیم سازنده‌ی الدن رینگ برای اثر خیره‌کننده‌شان، اعلام کرد: "برای هشت سال افتخار این را داشتیم که عنوان بهترین بسته‌ی الحاقی برای یک بازی نقش‌آفرینی را در اختیار داشته باشیم. اما حالا این تاج بر سر الدن رینگ قرار می‌گیرد. تبریک به کل تیم FromSoftware برای اثر فوق‌العاده‌شان!"این پیام با واکنش‌های مثبت زیادی از سوی جامعه‌ی گیمرها مواجه شده است. بسیاری از طرفداران، این حرکت را نشان‌دهنده‌ی روحیه‌ی ورزشی و احترام متقابل بین استودیوهای سازنده‌ی بازی‌های ویدیویی می‌دانند.

 هنوز مشخص نیست که آیا بسته‌ی الحاقی سایه‌ی اِردتری می‌تواند این جایگاه را برای مدت طولانی حفظ کند یا خیر. اما یک چیز قطعی است: با عرضه‌ی این بسته‌ی الحاقی، تب رقابت برای عرضه‌ی بهترین محتویات قابل دانلود در میان بازی‌های نقش‌آفرینی، داغ‌تر از گذشته شده است و در نهایت، این رقابت به نفع گیمرها و تجربه‌ی آن‌ها از بازی‌های ویدیویی تمام خواهد شد.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد