قیمت گلکسی بادز ۳ و گلکسی بادز ۳ پرو لو رفت و خبرهای خوبی به همراه دارد

َArya یکشنبه 17 تیر 1403 - 08:51
قیمت گلکسی بادز ۳ و گلکسی بادز ۳ پرو لو رفت و خبرهای خوبی به همراه دارد

در دنیای شلوغ فناوری، همیشه منتظر لو رفتن اطلاعات جدید درباره محصولات آینده هستیم. اخیرا، جزئیاتی در مورد قیمت نسل بعدی ایربادهای بی‌سیم سامسونگ، گلکسی بادز 3 و گلکسی بادز 3 پرو، فاش شده است که خبرهای خوبی را برای طرفداران به همراه دارد.

بر اساس این اطلاعات، به نظر می‌رسد سامسونگ قصد ندارد قیمت مدل‌های جدید را نسبت به نسل قبل افزایش دهد. این خبر به‌خصوص برای گلکسی بادز 3 خوشحال‌کننده است؛ چرا که انتظار می‌رود همچنان با قیمتی رقابتی در بازار عرضه شود.اگر این شایعات صحت داشته باشند، گلکسی بادز 3 احتمالا با قیمتی مشابه گلکسی بادز 2، یعنی حدود 148 دلار به فروش خواهد رسید. این موضوع می‌تواند گلکسی بادز 3 را به گزینه‌ای جذاب برای کسانی که به دنبال ایربادهای باکیفیت و قیمت مناسب هستند، تبدیل کند.در مورد گلکسی بادز 3 پرو، شواهد حاکی از آن است که این مدل با امکانات بیشتر و احتمالا کیفیت صدای بهتر، با قیمتی بالاتر از گلکسی بادز 3 عرضه خواهد شد. قیمت احتمالی گلکسی بادز 3 پرو حدود 215 دلار پیش‌بینی می‌شود.

البته، این‌ها صرفاَ حدس و گمان بر اساس اطلاعات لو رفته است. برای اطلاع از قیمت نهایی باید تا زمان معرفی رسمی محصولات توسط سامسونگ صبر کنیم.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد