توقف ناگهانی ارسال گلکسی بادز 3 پرو توسط سامسونگ به دلیل مشکلات کنترل کیفیت

َArya شنبه 30 تیر 1403 - 10:00
توقف ناگهانی ارسال گلکسی بادز 3 پرو توسط سامسونگ به دلیل مشکلات کنترل کیفیت

اخبار نگران کننده‌ای برای طرفداران سامسونگ به گوش می‌رسد. به نظر می‌رسد عرضه‌ی گلکسی بادز 3 پرو، جدیدترین ایربادز بی‌سیم این شرکت کره‌ای، با مشکل مواجه شده است.طبق گزارش‌های منتشر شده سامسونگ ارسال گلکسی بادز 3 پرو به فروشگاه‌ها را به طور موقت به حالت تعلیق درآورده است. دلیل این اقدام، گزارش‌هایی مبنی بر وجود مشکلات کنترل کیفیت در برخی از ایربادزهای اولیه‌ی تولید شده است.

بر اساس این گزارش‌ها، تعدادی از کاربرانی که موفق به دریافت پیش‌سفارش‌های خود از گلکسی بادز 3 پرو شده‌اند، با مشکلاتی مانند پارگی آسان سرگوشی‌های سیلیکونی مواجه شده‌اند.سامسونگ در واکنش به این گزارش‌ها، در بیانیه‌ای اعلام کرده است که به طور جدی به بررسی و ارتقای فرآیند کنترل کیفیت خود می‌پردازد. این شرکت کره‌ای همچنین تأکید کرده است که برای اطمینان از مطابقت همه‌ی ایربادزها با استانداردهای کیفی، ارسال آن‌ها را به طور موقت متوقف کرده است.سامسونگ در این بیانیه از عذرخواهی خود به دلیل هرگونه ناراحتی که این تأخیر ممکن است ایجاد کند، خبر داده است. این شرکت همچنین اعلام کرده است که مشتریانی که پیش‌سفارش گلکسی بادز 3 پرو را ثبت کرده‌اند و یا ایربادزهای خود را دریافت کرده‌اند اما با مشکل روبرو شده‌اند، می‌توانند با سامسونگ یا مراکز خدمات پس از فروش این شرکت تماس بگیرند.

هنوز مشخص نیست که این تأخیر در ارسال گلکسی بادز 3 پرو تا چه زمانی ادامه خواهد داشت. به نظر می‌رسد زمان عرضه‌ی نهایی این ایربادزها به میزان جدیت و سرعت سامسونگ در رفع مشکلات کنترل کیفیت بستگی داشته باشد.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد