اپل واچ 10: بزرگ‌ترین نمایشگر در صنعت ساعت‌های هوشمند

َArya سه شنبه 20 شهریور 1403 - 13:40
اپل واچ 10: بزرگ‌ترین نمایشگر در صنعت ساعت‌های هوشمند

اپل، اپل واچ سری 10 را با ظاهری کاملاً نو و نمایشگری بسیار بزرگ‌تر معرفی کرد. این ساعت هوشمند، نسبت به نسل قبلی، 10 درصد باریک‌تر شده و صفحه نمایش آن به طور قابل توجهی بزرگ‌تر و روشن‌تر است.

"امروز، ما فناوری‌های پیشرفته‌ای را که در اپل واچ ابداع شده‌اند، به سطح بالاتری برده‌ایم تا این دستگاه حتی مفیدتر، ضروری‌تر و هوشمندتر از همیشه باشد." این جمله از تیم کوک، مدیرعامل اپل، نشان از تمرکز این شرکت بر بهبود مستمر تجربه کاربری دارد.جف ویلیامز، مدیر ارشد اجرایی اپل، با افتخار اعلام کرد که اپل واچ سری 10، بزرگ‌ترین نمایشگر در میان تمامی ساعت‌های هوشمند موجود در بازار را دارد. این نمایشگر، حتی از اپل واچ اولترا نیز بزرگ‌تر بوده و فضایی 30 درصد بیشتر برای نمایش محتوا در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به لطف این نمایشگر بزرگ، اکنون می‌توانید پیام‌ها، ایمیل‌ها و اخبار را با جزئیات بیشتری مطالعه کنید.

هم نمایشگر و هم قاب این ساعت هوشمند، نسبت تصویر گسترده‌تری داشته و گوشه‌های گردتری دارند. این طراحی جدید، ظاهر اپل واچ سری 10 را مدرن‌تر و جذاب‌تر کرده است. علاوه بر این، روشنایی نمایشگر در هنگام مشاهده از زوایای مختلف تا 40 درصد افزایش یافته که دید بهتری را برای کاربران فراهم می‌کند. همچنین، حالت همیشه روشن این نمایشگر اکنون با سرعت بیشتری به‌روزرسانی می‌شود و اطلاعات را هر ثانیه یک‌بار نمایش می‌دهد.

اپل برای اولین بار از رنگ مشکی جت براق برای قاب آلومینیومی اپل واچ استفاده کرده است. این رنگ خاص با استفاده از فناوری نانو ایجاد شده و ظاهری براق و لوکس به ساعت می‌دهد. علاوه بر مشکی جت، مدل‌های آلومینیومی در رنگ‌های رز گلد و نقره نیز عرضه می‌شوند. قاب‌های آلومینیومی جدید، 10 درصد سبک‌تر از نسل قبلی هستند.علاوه بر آلومینیوم، اپل واچ سری 10 با قاب تیتانیومی نیز عرضه می‌شود که 20 درصد سبک‌تر بوده و به طور کامل از مواد بازیافتی تولید شده است. این قاب جایگزین قاب فولاد ضد زنگ در مدل‌های قبلی شده است.اپل واچ سری 10 همچنان تا عمق 50 متری در برابر آب مقاوم است و می‌توانید بدون نگرانی از آسیب دیدن آن، از آن در هنگام شنا استفاده کنید.

یکی از ویژگی‌های برجسته این ساعت هوشمند، سرعت شارژ بسیار بالای آن است. با تنها 30 دقیقه شارژ، باتری این ساعت تا 80 درصد شارژ می‌شود و سریع‌ترین شارژ را در میان تمامی مدل‌های اپل واچ دارد. همچنین، اپل واچ سری 10 دارای باتری با عمر 18 ساعت است که برای استفاده در طول روز کافی است.برای بهبود کیفیت تماس‌های تلفنی، اپل از یک شبکه عصبی در اپل واچ سری 10 استفاده کرده است که نویز پس‌زمینه را کاهش داده و کیفیت مکالمات را به طور قابل توجهی بهبود می‌بخشد.علاوه بر این، اپل روش‌های جدیدی برای ردیابی فعالیت‌های ورزشی در اپل واچ سری 10 ارائه کرده است. به عنوان مثال، کاربران اکنون می‌توانند فعالیت‌های آبی مانند قایقرانی، کانو سواری و پارو زدن را با دقت بیشتری ردیابی کنند.

همچنین اپل واچ اولترا 2، با طراحی جدیدی در رنگ مشکی،معرفی شد. این ساعت هوشمند، همان ویژگی‌های پیشرفته و عملکرد عالی نسل قبلی را ارائه می‌دهد و هیچ تغییری در مشخصات فنی آن ایجاد نشده است. اپل واچ اولترا 2 همچنان با دقت بی‌نظیر GPS خود، به عنوان بهترین همراه برای علاقه‌مندان به ورزش شناخته می‌شود. ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند سنجش عمق برای غواصی، GPS دو فرکانسی، نرم‌افزار پیشرفته موقعیت‌یابی، ویژگی‌های تنظیم سرعت، تمرینات سفارشی، تشخیص خودکار سکته و شمارش دور برای شناگران و اپلیکیشن پیشرفته قطب‌نما، همچنان در این ساعت هوشمند وجود دارند. اپل واچ اولترا 2 همچنین دارای نقشه‌های آفلاین با راهنمایی‌های مرحله به مرحله است که حتی بدون وجود آیفون در نزدیکی، کاربر را راهنمایی می‌کند.

قیمت اپل واچ سری 10 از 399 دلار شروع می‌شود و مشتریان می‌توانند از امروز پیش‌سفارش خود را ثبت کنند. این ساعت هوشمند از تاریخ 20 سپتامبر در دسترس خواهد بود.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد