هوش مصنوعی اپل: آغاز یک عصر جدید

َArya سه شنبه 20 شهریور 1403 - 13:42
هوش مصنوعی اپل: آغاز یک عصر جدید

اپل ویژگی‌های هوش مصنوعی خود را در ماه آینده برای آیفون ۱۶ و مدل‌های جدیدتر معرفی خواهد کرد. کریگ فدریگی، معاون ارشد مهندسی نرم‌افزار اپل، در مورد قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی این شرکت صحبت کرد.

وی گفت که هوش مصنوعی اپل در زمینه زبان، تصاویر، اقدامات و زمینه شخصی عمل می‌کند. فدریگی گفت که داده‌ها هرگز ذخیره یا با اپل به اشتراک گذاشته نمی‌شوند و متخصصان مستقل می‌توانند این وعده حریم خصوصی را تأیید کنند. یکی از ویژگی‌هایی که فدریگی برجسته کرد، ویژگی جدید ایجاد ایموجی‌های تولید شده است که به کاربران امکان می‌دهد با تایپ چند کلمه، ایموجی‌های سفارشی ایجاد کنند. کاربران همچنین می‌توانند با تایپ کلمات، عکس‌ها و ویدیوهایی را که می‌خواهند پیدا کنند، فراخوانی کنند. فدریگی گفت که هوش مصنوعی اپل آغازگر یک عصر جدید برای دستیار صوتی سیری است. کاربران می‌توانند با متن از سیری درخواست کنند، با صدای خود سوال بپرسند، حتی اگر کلمات خود را اشتباه تلفظ کنند، جزئیات خاصی را از مکالمات متنی فراخوانی کنند و موارد دیگر. ویژگی‌هایی مانند ایجاد ایموجی‌ها و ویژگی جدید هوش بصری بعداً ارائه خواهند شد. هوش بصری به شما امکان می‌دهد کارهایی مانند گرفتن عکس از یک سگ برای تشخیص نژاد آن را انجام دهید.

بسیاری از این ویژگی‌ها قبلاً در کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل در ماه ژوئن معرفی شده بودند و اولین مجموعه از ویژگی‌ها در ماه آینده در قالب یک به‌روزرسانی رایگان نرم‌افزار در دسترس خواهد بود. هوش مصنوعی اپل در گوشی‌های جدید آیفون ۱۶ و آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس در دسترس است.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد