اپل رویداد جدیدی را برای معرفی مک‌های جدید با تراشه M4 و آیپدهای جدید برنامه‌ریزی کرده است

َArya دوشنبه 26 شهریور 1403 - 10:23
اپل رویداد جدیدی را برای معرفی مک‌های جدید با تراشه M4 و آیپدهای جدید برنامه‌ریزی کرده است

گزارش‌ها حاکی از آن است که اپل قصد دارد در رویداد بعدی خود، مدل‌های جدید مک‌بوک پرو و مک مینی را با تراشه‌های M4 معرفی کند. علاوه بر این، شرکت اپل همچنین قصد دارد آیپد مینی جدید و آیپد ۱۱ را نیز در این رویداد به نمایش بگذارد.

بر اساس گزارش‌های قبلی، اپل قصد دارد مدل‌های جدید مک‌بوک پرو با اندازه‌های ۱۴ و ۱۶ اینچ را با تراشه‌های M4، M4 Pro و M4 Max در رویداد بعدی خود معرفی کند. همچنین، انتظار می‌رود که اپل در این رویداد، مک مینی را نیز با تراشه‌های M4 و M4 Pro به‌روزرسانی کند. علاوه بر این، شایعات حاکی از آن است که مک مینی با طراحی جدید و کوچکتر از مدل فعلی عرضه خواهد شد.آنالیست زنجیره تأمین اپل، مینگ-چی کو، پیش‌تر اعلام کرده بود که نسل بعدی آیپد مینی در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ تولید انبوه خواهد شد. بنابراین، چندین منبع معتبر در مورد به‌روزرسانی این دستگاه در اواخر سال جاری توافق دارند. اپل آخرین مدل آیپد مینی را در سپتامبر ۲۰۲۱ با ویژگی‌های جدیدی مانند نمایشگر بزرگتر ۸.۳ اینچی، پورت USB-C، دکمه پاور Touch ID، تراشه A15 Bionic، پشتیبانی از ۵G در مدل‌های سلولار، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی عقب با پشتیبانی از Center Stage، سازگاری با اپل پنسل نسل دوم و موارد دیگر معرفی کرد.در حالی که انتظار نمی‌رود تغییرات عمده‌ای در آیپدهای جدید رخ دهد، اپل احتمالاً تراشه بهتری را برای آن‌ها در نظر گرفته است. همچنین، شایعاتی وجود دارد که اپل ممکن است تراشه M را به آیپد مینی اضافه کند، اما مشخص نیست که آیا این شرکت آیپد مینی را با این فناوری به‌روزرسانی خواهد کرد یا خیر.

در مجموع، رویداد بعدی اپل فرصت خوبی برای معرفی محصولات جدید و هیجان‌انگیز خواهد بود. با توجه به شایعات و گزارش‌های منتشر شده، انتظار می‌رود که این رویداد شامل معرفی مک‌های جدید با تراشه‌های M4 و نسل جدید آیپد مینی باشد.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد