God of War: Ragnarok برای رایانه‌های شخصی منتشر شد

َArya جمعه 30 شهریور 1403 - 11:20
God of War: Ragnarok برای رایانه‌های شخصی منتشر شد

پس از موفقیت چشمگیر نسخه کنسولی بازی God of War: Ragnarok، اکنون این بازی برای رایانه‌های شخصی نیز عرضه شده است. این خبر، طرفداران این بازی را بسیار هیجان‌زده کرده است، زیرا اکنون می‌توانند این بازی حماسی را بر روی رایانه‌های شخصی خود تجربه کنند.

نسخه رایانه شخصی God of War: Ragnarok، با بهبودهای گرافیکی و عملکردی عرضه شده است. بازیکنان می‌توانند از کیفیت تصویر بالاتر، نرخ فریم‌های بالاتر و پشتیبانی از فناوری‌های جدید گرافیکی مانند ray tracing بهره‌مند شوند. همچنین، این نسخه از بازی، از کنترل‌های شخصی‌سازی شده و پشتیبانی از گیم‌پدهای مختلف پشتیبانی می‌کند.God of War: Ragnarok یک بازی اکشن و ماجراجویی است که در دنیای اساطیری نورس اتفاق می‌افتد. بازیکنان در این بازی، نقش کریتوس، خدای جنگ را بر عهده می‌گیرند و باید به همراه پسر خود، آتریوس، از دنیای نورس محافظت کنند.همپنین تنها چند ساعت پس از انتشار رسمی نسخه رایانه شخصی God of War: Ragnarok، گروه هکرهای RUNE موفق به کرک کردن این بازی شدند. 

نسخه رایانه شخصی God of War: Ragnarok، به بازیکنان اجازه می‌دهد تا این بازی را با کیفیت و عملکرد بهتر تجربه کنند. اگر از طرفداران این بازی هستید، قطعاً نسخه رایانه شخصی آن را امتحان کنید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد