Ghost of Yōtei: دنباله‌ای برای Ghost of Tsushima

َArya چهارشنبه 4 مهر 1403 - 09:46
Ghost of Yōtei: دنباله‌ای برای Ghost of Tsushima

Ghost of Tsushima، بازی محبوب پلی‌استیشن 4، به زودی دنباله‌ای جدید با نام Ghost of Yōtei دریافت خواهد کرد. این بازی در سال 2025 برای پلی‌استیشن 5 منتشر خواهد شد و داستان جدیدی را در دنیای تسوشیما روایت می‌کند.

Ghost of Yōtei، داستان یک شخصیت جدید به نام آتسوی را دنبال می‌کند که در سال 1603، در سرزمین‌های پای کوه یوتئی در ازو (هوکایدو امروزی) سفر می‌کند. این بدان معناست که داستان دنباله 300 سال پس از وقایع بازی اصلی جریان دارد، که بر حمله مغول‌ها به این منطقه تمرکز داشت. در سال 1603، یوتئی تحت حکومت ژاپن نبود و تریلر اولیه بازی، صحنه‌های وسیع و دست نخورده از چمنزارها، جنگل‌های برفی و قله‌های آفتاب‌گرفته با گل‌های وحشی را نشان می‌دهد.Sucker Punch در وبلاگ پلی‌استیشن اشاره کرد که یوتئی برخلاف تسوشیما، خانه‌ی کلن های سامورایی سازمان‌یافته نبوده است و این موضوع اساس داستان جدید و اصلی دنباله را تشکیل می‌دهد.

Ghost of Yōtei اولین بازی است که Sucker Punch از صفر برای پلی‌استیشن 5 ساخته است. این بازی از دیدگاه فنی نیز پیشرفت‌های چشمگیری داشته است. Andrew Goldfarb، مدیر ارتباطات Sucker Punch، می‌گوید: "ما دیدگاه‌های گسترده‌ای داریم که به شما امکان می‌دهند در محیط اطراف نگاه کنید، آسمان‌های کاملاً جدید با ستاره‌های درخشان و شفق‌های قطبی، حرکات باورپذیرتر از باد بر روی چمن و گیاهان، و بهبودهای بیشتری که در آینده به اشتراک خواهیم گذاشت."

تنوع محیطی و گیم‌پلی جدید، از جمله مکانیک‌های جدید و سلاح‌های جدید، از دیگر ویژگی‌های جذاب Ghost of Yōtei خواهند بود. این بازی با داستان جذاب، گرافیک زیبا و گیم‌پلی هیجان‌انگیز، می‌تواند یکی از عناوین مهم و مورد انتظار سال 2025 برای پلی‌استیشن 5 باشد.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد