معرفی رسمی سامسونگ گلکسی S24 FE

َArya شنبه 7 مهر 1403 - 09:19
معرفی رسمی سامسونگ گلکسی S24 FE
سامسونگ، غول فناوری کره‌ای، امروز از جدیدترین عضو خانواده گلکسی S، گلکسی S24 FE، رونمایی کرد. این گوشی هوشمند جدید، با طراحی زیبا، مشخصات فنی قدرتمند و قیمت مقرون به صرفه، برای کاربران به دنبال یک دستگاه پرچمدار با قیمت مناسب، مناسب است.
سامسونگ، با عرضه گلکسی S24 FE، بار دیگر نشان داد که چگونه می‌توان ویژگی‌های جذاب و پیشرفته یک گوشی پرچمدار را با قیمت مناسب ارائه داد.این گوشی هوشمند جدید، با قیمت شروع از 650 دلار، از نمایشگر 6.7 اینچی FHD+ Dynamic AMOLED 2X با نرخ نوسازی تطبیقی 120 هرتز بهره‌مند است. در داخل، پردازنده Exynos 2400e و 8 گیگابایت رم، اندروید 14 و One UI 6.1 را اجرا می‌کنند.گلکسی S24 FE، مانند دیگر گوشی‌های FE، از ویژگی‌های هوش مصنوعی متعددی پشتیبانی می‌کند، از جمله Circle to Search، Interpreter، Live Translate، Composer و Note Assist. امنیت Knox نیز در این گوشی تعبیه شده است، همراه با باتری 4700 میلی‌آمپر ساعتی و طراحی با رتبه IP68.

دوربین‌ها همیشه یکی از ویژگی‌های مهم گوشی‌ها هستند و S24 FE نیز از این قاعده مستثنی نیست. این دستگاه از موتور ProVisual Engine مبتنی بر هوش مصنوعی سامسونگ برای بهبود عملکرد در نور کم، کیفیت تصاویر با زوم و بهینه‌سازی رنگ‌های Super High Dynamic Range (HDR) استفاده می‌کند. همچنین، ویژگی‌های هوش مصنوعی مانند Generative Edit، Portrait Stuiod، Edit Suggestions و Instant Slow-mo نیز در این گوشی موجود هستند. عکس‌ها و ویدیوها توسط دوربین‌های اصلی 50 مگاپیکسلی و فوق عریض 12 مگاپیکسلی ضبط می‌شوند. همچنین یک دوربین تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر وجود دارد. در قسمت جلویی، یک سنسور 10 مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی‌ها استفاده می‌شود.سامسونگ همچنین می‌گوید که S24 FE برای بازی بسیار مناسب است.

به لطف پردازنده Exynos، این گوشی از ردیابی پرتو پشتیبانی می‌کند و نمایشگر 120 هرتزی دارای ابزار Vision Booster است تا رنگ و کنتراست در فضای باز "شفاف و راحت" باقی بماند. همچنین، یک محفظه بخار بزرگ‌تر نسبت به S23 FE وجود دارد که عملکرد کلی خنک‌کنندگی را بهبود می‌بخشد.

گلکسی S24 FE از 3 اکتبر در رنگ‌های آبی، گرافیت، خاکستری و نعناع در پیکربندی‌های حافظه 128 گیگابایت، 256 گیگابایت و 512 گیگابایت در دسترس خواهد بود. 

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد