سامسونگ تبلت گلکسی تب S10 را معرفی کرد: یک دستگاه قدرتمند و همه کاره

َArya دوشنبه 9 مهر 1403 - 08:32
سامسونگ تبلت گلکسی تب S10 را معرفی کرد: یک دستگاه قدرتمند و همه کاره

سامسونگ به تازگی نسل جدید تبلت‌های خود، Galaxy Tab S10 را معرفی کرده است که با قابلیت‌های هوش مصنوعی پیشرفته، تجربه کاربری بی‌نظیری را ارائه می‌دهند. این تبلت‌ها با طراحی مدرن، عملکرد قدرتمند و ویژگی‌های هوشمند، برای کار و سرگرمی مناسب هستند.

Galaxy Tab S10 Ultra و Tab S10 Plus به ترتیب دارای نمایشگرهای 14.6 و 12.4 اینچی OLED هستند که هر دو با قلم S Pen همراه هستند. سامسونگ اعلام کرده است که تبلت بزرگتر، Galaxy Tab S10 Ultra، از نظر پردازنده 18 درصد، پردازنده گرافیکی 28 درصد و پردازنده عصبی 14 درصد نسبت به Galaxy Tab S9 Ultra بهبود یافته است. همچنین، شرکت می‌گوید تراشه MediaTek Dimensity 9300 Plus که این تبلت را تقویت می‌کند، "ویژگی‌های هوش مصنوعی سریع‌تر و پاسخگوتر را امکان‌پذیر می‌سازد."

ویژگی‌هایی مانند Note Assist و Drawing Assist به شما امکان می‌دهند روی این تبلت‌ها یادداشت‌برداری و نقاشی کنید. سامسونگ همچنین اعلام کرده است که سری Galaxy Tab S10 می‌تواند به‌عنوان یک دستگاه هوش مصنوعی خانگی عمل کند. نمای 3D نقشه، نمای کلی از خانه و دستگاه‌های متصل شما را نشان می‌دهد تا بتوانید به راحتی دستگاه‌ها را در اکوسیستم SmartThings سامسونگ مدیریت کنید. امنیت Samsung Knox نیز برای حفظ امنیت داده‌های شما وجود دارد.Galaxy Tab S10 Ultra با قیمت پایه 1199 دلار با 256 گیگابایت حافظه عرضه می‌شود و می‌توانید آن را با 512 گیگابایت یا 1 ترابایت حافظه ارتقا دهید. Galaxy Tab S10 Plus نیز با قیمت پایه 999 دلار با 256 گیگابایت حافظه عرضه می‌شود و می‌توانید آن را تا 512 گیگابایت ارتقا دهید.

هر دو تبلت در رنگ‌های Moonstone Gray و Platinum Silver در دسترس خواهند بود. پیش‌سفارش‌ها برای Galaxy Tab S10 Ultra و Galaxy Tab S10 Plus اکنون از طریق سامسونگ قابل انجام است و این تبلت‌ها در تاریخ 3 اکتبر عرضه خواهند شد.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد