شیائومی از جدید ترین هندزفری بلوتوثی پرچمدارش Xiaomi Buds 5 رونمایی کرد

َArya دوشنبه 9 مهر 1403 - 09:25
شیائومی از جدید ترین هندزفری بلوتوثی پرچمدارش Xiaomi Buds 5 رونمایی کرد

شیائومی، غول فناوری چینی، از جدیدترین هندزفری های بی‌سیم خود برای بازار جهانی، Buds 5، رونمایی کرد. این هندزفری ها دارای طراحی نیمه درون‌گوشی هستند، درست مانند Apple AirPods 4 و Samsung Galaxy Buds 3. با این طراحی نیمه درون‌گوشی و ساختار سبک، این هندزفری ها تلاش می‌کنند تا تناسب راحتی را برای انواع گوش‌ها ارائه دهند.

با این حال، شیائومی Buds 5 تنها برای راحتی طراحی نشده‌اند. این هندزفری های بلوتوث دارای Snapdragon Sound هستند که Qualcomm aptX Lossless Audio را به ارمغان می‌آورند. این شرکت می‌گوید حداکثر نرخ انتقال 1.2 Mbps است که بالاتر از LDAC سونی است.علاوه بر این، Buds 5 دارای Harman AudioEFX هستند. با این ویژگی، شیائومی هدف دارد تا صدای باکیفیت ارائه دهد. برای بهبود بیشتر تجربه صوتی، این هندزفری های جدید بی‌سیم دارای حذف نویز فعال هستند.برای رسیدگی به تماس‌ها، شیائومی Buds 5 دارای تنظیمات سه میکروفون با حذف نویز AI هستند. این هندزفری های بی‌سیم همچنین دارای امتیاز باتری خوبی هستند. گفته می‌شود که پس از شارژ کامل، آن‌ها می‌توانند تا 39 ساعت زمان پخش با کیس شارژ (Ugreen Nexode 100W power bank curr. $54.39 در آمازون) ارائه دهند. خود هندزفری ها می‌توانند تا 6.5 ساعت عمر باتری ارائه دهند.از دیگر ویژگی‌های قابل توجه Buds 5 می‌توان به سازگاری با برنامه Xiaomi Earbuds، رتبه IP54، کنترل‌های لمسی و صدای 3 بعدی با ردیابی دینامیک سر اشاره کرد. 

این هندزفری در طی روز های آینده با قیمت 99 یورو (حدود 110 دلار) در دسترس خواهد بود و با قیمت مقرون به صرفه خود، رقیب مستقیم Apple AirPods 4 و Samsung Galaxy Buds 3 هستند و برای افرادی که به دنبال هدفون‌های باکیفیت و قیمت مناسب می‌گردند، می تواند گزینه مناسبی می‌باشند.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد