آیا پایان خط برای سری گلکسی S فرا رسیده است؟

َArya چهارشنبه 11 مهر 1403 - 10:04
آیا پایان خط برای سری گلکسی S فرا رسیده است؟

هنوز ماه‌ها تا معرفی سری گلکسی اس 25 سامسونگ باقی مانده است، اما با وجود این، گزارش‌هایی از جانشین آن، سری گلکسی اس 26 که انتظار نمی‌رود تا سال 2026 عرضه شود، منتشر شده است. شایعه جدیدی در مورد پرچمداران 2026 سامسونگ مطرح شده و احتمال تغییر بزرگی در خط تولید گوشی‌های سری گلکسی اس را نشان می‌دهد.طبق اخبار لو رفته، سامسونگ ممکن است مدل پایه گلکسی S26 را از این سری حذف کند. دلیل این تغییر، عدم توانایی سامسونگ در رقابت با پرچمداران کوچک رقبایی مانند اوپو و سایر برندهای چینی عنوان شده است.

برای تاکید بر این موضوع، Ice Universe لیکر اصلی این خبر به گوشی اوپو Find X8 آینده به عنوان نمونه‌ای از یک پرچمدار جمع و جور اما قدرتمند اشاره می‌کند که می‌تواند رقیبی جدی برای گلکسی S25 سامسونگ باشد. شیائومی برند دیگری است که با پرچمداران جمع و جور و قدرتمند مانند شیائومی 14 با قیمت €699 که در اکثر زمینه‌ها از گلکسی S24 با قیمت $720 بهتر عمل می‌کند، در بازار حضور دارد. شیائومی 15 نیز ممکن است این موفقیت را تکرار کند.Ice Universe در پست خود اضافه می‌کند که سامسونگ در برابر گوشی‌های هوشمند کوچک چینی با مشکل مواجه خواهد شد و این موضوع ممکن است منجر به تصمیم برای حذف مدل پایه گلکسی S26 شود.در حالی که این اطلاعات باید با کمی تردید در نظر گرفته شود، زیرا هیچ مدرک مستحکمی برای تأیید آن وجود ندارد، سامسونگ یک مزیت نسبت به رقبای خود دارد و آن هم در دسترس بودن است.

اگرچه دستگاه‌های رقیب معمولاً حداقل روی کاغذ از گوشی‌های سامسونگ پیشی می‌گیرند، بسیاری از آن‌ها معمولاً در بازارهای منتخب کمیاب هستند، برخلاف دستگاه‌های سامسونگ که دسترسی گسترده‌تری دارند. بنابراین، مگر اینکه رقبای سامسونگ قصد داشته باشند در دسترس بودن خود را برای پوشش مناطق بیشتری گسترش دهند، حذف مدل کوچک از سوی سامسونگ می‌تواند به معنای از دست دادن فرصت‌های مالی باشد.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد