نسخه 2024 آفیس منتشر شد !

َArya پنجشنبه 12 مهر 1403 - 09:33
نسخه 2024 آفیس منتشر شد !

 شرکت مایکروسافت، به‌طور رسمی مایکروسافت آفیس 2024 را برای سیستم‌های مک و پی‌سی عرضه کرد. این نسخه جدید، برای کاربرانی که تمایل به اشتراک مایکروسافت 365 ندارند، طراحی شده است و شامل نسخه‌های دائمی ورد، اکسل، پاورپوینت، وان‌نوت و آوتلوک می‌شود.

مایکروسافت آفیس 2024، بسیاری از به‌روزرسانی‌هایی را که مایکروسافت در چند سال گذشته به مشترکین مایکروسافت 365 ارائه کرده است، شامل می‌شود. آخرین نسخه مستقل آفیس در سال 2021 منتشر شد و این نسخه جدید شامل بهبودهای در برنامه‌های اصلی، همراه با تغییرات در دسترسی و رابط کاربری است.آفیس 2024 دارای یک تم جدید پیش‌فرض است که با آخرین اصول طراحی مایکروسافت مطابقت دارد و تغییرات بصری را با ویندوز 11 مطابقت می‌دهد. مایکروسافت همچنین بهبودهای متمرکز بر دسترسی را برای کمک به کاربران آفیس در پیدا کردن مشکلات بالقوه دسترسی در اسناد، اسلایدها، کاربرگ‌ها و ایمیل‌ها اضافه کرده است.

بزرگ‌ترین تغییرات در آفیس 2024 را می‌توان در اکسل، پاورپوینت و آوتلوک یافت. مایکروسافت توابع جدیدی را در اکسل اضافه کرده است تا از متن و آرایه‌ها در کاربرگ‌ها استفاده کند، همراه با یک تابع جدید که می‌تواند تصاویر را از وب بکشد. اکسل 2024 اکنون می‌تواند آرایه‌های پویا را در نمودارها نیز مرجع‌دهی کند، که می‌توانند به‌طور خودکار به‌روز شوند تا نقاط داده تنظیم شده را ثابت نکنند. مایکروسافت ادعا می‌کند که سرعت و پایداری کلی اکسل 2024 نیز باید بهبود یابد.در پاورپوینت، مایکروسافت ویژگی کامئو را اضافه کرده است که به شما امکان می‌دهد یک فید دوربین زنده را در اسلایدها قرار دهید. پاورپوینت همچنین دارای یک ویژگی استودیوی ضبط جدید است که شامل ویژگی‌های ضبط برای روایت، انیمیشن‌ها، انتقال‌ها و جوهر است. همچنین می‌توانید زیرنویس‌ها یا زیرنویس‌های بسته را به فایل‌های ویدیویی و صوتی در اسلایدها اضافه کنید تا ارائه‌ها بسیار قابل دسترسی‌تر شوند.آوتلوک 2024 شامل بهبودهای جستجو است تا نتایج مرتبط‌تری را برای پیام‌ها، پیوست‌ها، مخاطبین و ورودی‌های تقویم دریافت کنید. این آخرین نسخه آوتلوک همچنین شامل گزینه‌های بیشتر برای جلسات است، از جمله توانایی کوتاه کردن خودکار آن‌ها. کاربران مک همچنین می‌توانند حرکات کشیدن چپ و راست را در آوتلوک سفارشی کنند.

در ورد، اکسل و پاورپوینت اکنون می‌توانید به راحتی یک تصویر را از یک دستگاه موبایل اندرویدی وارد کنید و مایکروسافت همچنین از نسخه 1.4 قالب OpenDocument (ODF) پشتیبانی می‌کند که شامل طیف وسیعی از بهبودهای جدید است. ورد و پاورپوینت همچنین شامل امکان لایک کردن و واکنش نشان دادن به نظرات در اسناد هستند.کاربران ورد 2024 همچنین قادر خواهند بود در صورت خراب شدن رایانه خود، یک جلسه را بازیابی کنند. ورد به طور خودکار تمام اسنادی را که قبل از خراب شدن رایانه، قطع شدن برق یا بسته شدن غیرمنتظره ورد باز کرده بودید، باز خواهد کرد. کاربران OneNote 2024 نیز به تجربه جوهر و طراحی جدید دسترسی خواهند داشت.مایکروسافت می‌گوید آفیس 2024 به یک حساب مایکروسافت و اتصال به اینترنت نیاز دارد، اما اگر شبیه آفیس 2021 باشد، فقط به اتصال به اینترنت برای نصب مجموعه، فعال کردن آن و دریافت هرگونه به‌روزرسانی امنیتی نیاز دارید. آفیس 2024 در ویندوز 10 و 11 و همچنین سه نسخه اخیر macOS اجرا خواهد شد.

آفیس 2024 در دو نسخه مختلف در دسترس خواهد بود. Office Home 2024، با قیمت 149.99 دلار، شامل ورد، اکسل، پاورپوینت و وان‌نوت برای پی‌سی یا مک است. اگر می‌خواهید آوتلوک را داشته باشید، باید نسخه 249.99 دلاری Office Home and Business 2024 را خریداری کنید که همچنین شامل حقوق استفاده از برنامه‌ها برای اهداف تجاری است.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد