دانگل کابل اینترنت به تمامی مدل های ایفون های 15

دوشنبه 3 مهر 1402 - 09:41
دانگل کابل اینترنت به تمامی مدل های ایفون های 15
تمام مدل‌های آیفون 15 را می‌توان از طریق دانگل به کابل اترنت از طریق درگاه USB-C متصل کرد تا سرعت سیم‌کشی فوق‌العاده سریع را فعال کند.

کل سری آیفون 15 اپل امسال دارای مودم اسنپدراگون X70 5G کوالکام است که سرعت بی‌سیم بی‌نظیری ارائه می‌کند. با این حال، ممکن است مواقعی وجود داشته باشد که دریافت Wi-Fi یا تلفن همراه بسیار ضعیف باشد و در هنگام مرور غیرمنتظره، پخش جریانی یا اتمام یک کار حساس به زمان، تأثیر منفی بر تجربه داشته باشد. خوشبختانه، راه دیگری برای دستیابی به سرعت‌های سریع‌تر و مطمئن‌تر وجود دارد. با استفاده از پورت USB-C آخرین مدل ها برای اتصال به کابل اینترنت همانطور که ممکن است حدس بزنید، این فرآیند به یک دانگل نیاز دارد.

در صورت اتصال به پورت اترنت، آیفون 15 در تست سرعت می تواند به سرعت سیمی نزدیک به 1 گیگابیت بر ثانیه برسد.

برای ایجاد امکان اتصال سیمی، باید یک دانگل USB-C به اترنت را جداگانه خریداری کنید. خوشبختانه، چنین لوازم جانبی در کیف شما بسیار سبک هستند. طبق سند پشتیبانی اپل که توسط MacRumors مشاهده شده است، این شرکت چندین کابل و لوازم جانبی را لیست کرده است که می توانند با جدیدترین سری آیفون 15 کار کنند. یکی از آنها آداپتورهای USB به اترنت است.همچنین، اگر هنوز آیفون 15 را ارتقا نداده‌اید، به یاد داشته باشید که اگر می‌خواهید سرعت سیم‌کشی فوق‌العاده‌ای را تجربه کنید، هیچ مزیتی برای ارتقا به هر یک از دو مدل «Pro» وجود ندارد، زیرا همه آنها یکسان را ارائه می‌کنند. نتایج. یکی از خوانندگان MacRumors فاش کرد که با اتصال آیفون 15 پرو به پورت اینترنت با استفاده از یک آداپتور، سرعت دانلود و آپلود نزدیک به 1 گیگابیت بر ثانیه را به دست آورد، بنابراین واضح است که این ویژگی کار می کند.

با این حال، اگر در منطقه دیگری زندگی می کنید که سرعت اینترنت در آن به این سرعت نیست، باور نکنید که هیچ مدل آیفون 15 مزیتی را ارائه نمی دهد. این مزایا کاملاً به میزان پرداختی شما به ارائه دهنده خدمات و حداکثر محدودیت سرعت بسته ای که در آن مشترک شده اید بستگی دارد.چندین کابل USB-C به اینترنت در آمازون موجود است که از قیمت مقرون به صرفه 12.99 دلار(649.500 تومن) شروع می شود، بنابراین اگر صاحب یک آیفون 15 هستید و می خواهید سرعت بسیار بالاتری نسبت به قبل در دستگاه خود داشته باشید، می توانید خرید را ادامه دهید و به ما اجازه دهید در مورد تفاوت عملکرد زیر بدانید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد