ظاهراً اندروید 14 برخی از دستگاه های پیکسل را غیرقابل استفاده کرده است

پنجشنبه 27 مهر 1402 - 11:12
ظاهراً اندروید 14 برخی از دستگاه های پیکسل را غیرقابل استفاده کرده است

اندروید 14 ظاهراً دو مشکل بسیار بزرگ را برطرف کرده است، اما ممکن است ناخواسته یک مشکل کاملاً جدید ایجاد کرده باشد - این مشکل مخصوص پیکسل 6، 6a و 6 پرو است.پس از ارتقاء به آخرین نسخه اندروید، برخی از کاربران پیکسل 6 گزارش می دهند که دسترسی به حافظه داخلی گوشی خود و فایل های ذخیره شده در آن را از دست داده اند. کاربران تحت تأثیر طیف وسیعی از پیام‌های خطا، از «فضای ذخیره‌سازی پر است» را دریافت می‌کنند، علی‌رغم اینکه فضای زیادی وجود دارد تا «واسطه کاربر سیستم پاسخ نمی‌دهد»، به‌علاوه خرابی‌های تصادفی برنامه. حتی تعدادی از کاربران پیام هایی مبنی بر خراب بودن سیستم اندروید را مشاهده کردند.

به نظر می رسد این مشکل به دستگاه هایی با پروفایل های کاربری متعدد محدود می شود. به گفته کاربران، تغییر به یک نمایه ثانویه به نظر می‌رسد شرایط را کاهش می‌دهد، اما البته این به معنای عدم دسترسی به برنامه‌ها و داده‌های نصب شده در نمایه اصلی است. طبق گزارش‌ها، تنظیم مجدد کارخانه مشکلات را نیز برطرف می‌کند، اما این به طور طبیعی آخرین راه‌حل است و برای بسیاری از کاربران گزینه‌ای نیست. همچنین حذف برنامه ها هیچ کاری برای رفع اخطارهای فضای ذخیره کامل انجام نمی دهد.

در حالی که من شخصاً پیکسل 8 پرو را ارتقا داده ام، هنوز پیکسل 6 خود را برای معامله ارسال نکرده ام. من چندین نمایه در تلفن خود ندارم، اما یک آزمایش اضافی ایجاد کردم تا سعی کنم این مشکل را تکرار کنم. وقتی به نمایه اصلی خود برگشتم، به نظر می رسید همه چیز خوب کار می کند. من توانستم عکس بگیرم و سپس به آنها دسترسی داشته باشم، برنامه های جدید را دانلود کنم، از صفحه نمایش عکس بگیرم و داده های آفلاین را در برنامه ها ذخیره کنم. به نظر می رسد که این مسئله قطعاً به داشتن پروفایل های متعدد مربوط می شود.

همچنین: برخی از دارندگان پیکسل 8 پرو با مشکل صفحه نمایش عجیبی روبرو هستند

در حال حاضر، به نظر نمی رسد که راه حل زیادی وجود داشته باشد. یکی از کاربرانی که با پشتیبانی Google تماس گرفت، توصیه‌ای برای راه‌اندازی مجدد تلفن در حالت ایمن دریافت کرد. وقتی این کار جواب نداد، پشتیبانی وضعیت گارانتی کاربر (که منقضی شده بود) را بررسی کرد و هیچ کمک دیگری ارائه نکرد. با وجود پست های متعدد در انجمن های رسمی پشتیبانی گوگل و منابع شخص ثالث مانند Reddit، گوگل هنوز این مشکل را تایید نکرده است.اگر با این مشکل مواجه شدید چه باید بکنید؟ متأسفانه، گزینه ها عالی نیستند. تغییر به یک نمایه ثانویه حداقل باعث می شود تلفن شما به طور معمول کار کند، همانطور که بازنشانی به تنظیمات کارخانه انجام می شود. اما اگر هیچ یک از این موارد جذاب نیست، اگر می‌خواهید مطمئن شوید که همه داده‌های خود را حفظ می‌کنید، به سادگی منتظر بمانید تا ببینید آیا گوگل اصلاحی ارائه می‌کند یا خیر.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد