معرفی آیفون 15 به طور رسمی به"Wonderlust"

چهارشنبه 8 شهریور 1402 - 09:44
معرفی آیفون 15 به طور رسمی به"Wonderlust"
انتظار داریم آیفون 15، اپل واچ سری 9 و بیشتر را در رویداد پاییز سالانه این شرکت ببینیم

اپل دعوت‌نامه‌هایی را برای روز سه‌شنبه برای مراسم رونمایی پاییزی خود ارسال کرد، جایی که انتظار داریم آیفون 15 و چندین دستگاه دیگر رونمایی شود. رویداد "Wonderlust" در 12 سپتامبر (21شهریور) برگزار می شود.

این در جدول زمانی معمول اپل برای برگزاری رویداد معرفی آیفون در اواسط تا اواخر سپتامبر قرار دارد. به عنوان مثال، رویداد سال گذشته برای iPhone 14 و Apple Watch Ultra در 7 سپتامبر 2022 برگزار شد.انتظار داریم امسال شاهد عرضه چهار مدل باشیم: یک پلاس استاندارد و بزرگتر در رده پایین تر، و یک Pro پیشرفته تر و Pro Max در رده گرانتر.هرگز کاملاً مشخص نیست که چه چیز دیگری در کنار آیفون هر سال عرضه می شود، اگرچه در چندین سال گذشته اپل واچ جدید، ایرپاد و آی پد استاندارد در این رویدادها به نمایش گذاشته شده است.یک دستگاه جدید وجود دارد که تقریباً ظاهر خواهد شد: Apple Vision Pro. هدست AR/VR که در نمایشگاه WWDC 2023 در ماه ژوئن معرفی شد، قرار نیست تا اوایل سال 2024 وارد فروشگاه‌های اپل شود و به مشتریان ارسال شود. اما اگر اپل از این فرصت استفاده نکند و پیشرفت هیجان‌انگیز بعدی خود را در فناوری شخصی تبلیغاتی نکند، شگفت‌زده می‌شویم - حتی اگر کسب‌وکارها احتمالا تنها کسانی باشند که قیمت 3500 دلاری کیف پول این هدست را تامین می‌کنند.

.

همانطور که قبلاً گفته شد، ما مطمئن هستیم که اپل از سنت پیروی خواهد کرد و خط تلفن جدید (iPhone 15) و سری ساعت (Apple Watch Series 9) را عرضه خواهد کرد. با این حال، این شرکت هنوز هم می تواند چند توپ منحنی را در آن خط تولید کند.شایعه شده است که آیفون 15 امسال در همه مدل ها به USB-C تغییر خواهد کرد. مارک گورمن، خبرنگار بلومبرگ گفت، تنها مدل‌های گران‌تر پرو و پرو مکس یک چیپست جدید A16 بیونیک دریافت خواهند کرد، در حالی که مدل‌های استاندارد آیفون 15 و پلاس از تراشه A15 استفاده می‌کنند که در مدل‌های پریمیوم آیفون 14 پرو و پرو مکس سال گذشته عرضه شد. این از سنت جدید اپل پیروی می کند که فقط به مدل های سطح بالا جدیدترین چیپست های موبایل ارائه می کند. از طرف دیگر، انتظار می‌رود که مدل‌های استاندارد ناچ را با جزیره Dynamic چند منظوره تعویض کنند.هیچ اشاره ای به آیفون SE جدید وجود ندارد، با سومین و جدیدترین مدل خط تلفن مقرون به صرفه اپل که در مارس 2022 راه اندازی شد، بنابراین ما در مراسم راه اندازی پاییز امسال انتظار مدل جدیدی را نداریم.انتظار داریم اپل واچ سری 9 را ببینیم، اگرچه آخرین شایعات حاکی از آن است که ما فقط پردازنده‌های جدید و رنگ‌های تازه خواهیم داشت - اما نه نظارت بر قند که پیش از این به بیرون درز کرده بود. مشخص نیست که آیا نسخه های جدیدی از Apple Watch Ultra یا iPhone SE (نسل دوم) را دریافت خواهیم کرد که به ترتیب سال گذشته معرفی و به روز شدند.

انتظار یک آی‌پد استاندارد جدید نیز بسیار مطمئن است، زیرا این مدل از سال 2017 هر سال به‌روزرسانی می‌شود. بعید به نظر می‌رسد که آی‌پد ایر جدید باشد، زیرا آخرین بار این خط در مارس 2022 به‌روزرسانی شد. به طور مشابه، نسخه‌های جدید 11 اینچی و مدل‌های 12.9 اینچی آی‌پد پرو با تراشه‌های M2 در اکتبر 2022 عرضه شدند. از آخرین آی‌پد مینی در سال 2021 دو سال می‌گذرد، اما این سری به‌اندازه سایر مدل‌ها در سال‌های اخیر به‌طور منظم به‌روزرسانی نشده است.در خط تولید اپل، تشخیص اینکه چه چیزی ممکن است رخ دهد و چه چیزی ممکن است در اوایل سال 2024 و پس از آن منتظر بماند، دشوارتر است. ما می‌توانیم شاهد عرضه‌های غیرمنتظره‌ای باشیم، اما با توجه به توجه Vision Pro، به نظر نمی‌رسد که اپل به چیزی بیش از هدست عزیزش نیاز دارد تا گله وفادار خود را شگفت‌زده کند. همانطور که گفته شد، اپل با سورپرایزهای لحظه آخری شهرت خود را به دست آورد، بنابراین ما همیشه برای یک چیز دیگر مقاومت می کنیم.همچنین می‌توانیم با اضافه شدن‌های جدید به Music، TV Plus، Fitness و iCloud، اطلاعیه‌های بیشتری را برای خدمات اپل ببینیم.


تعیین اینکه چه محصولات دیگری در 12 سپتامبر (21 شهریور) خواهیم دید -- و قبل از تعطیلات برای خرید در دسترس خواهند بود ؟

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد