حذف بند چرمی اپل واچ ها

دوشنبه 20 شهریور 1402 - 12:17
حذف بند چرمی اپل واچ ها
هرمس تمام ساعت‌ها و بندهای اپل را قبل از رویداد Wonderlust از وب‌سایت خود حذف می‌کند.

هفته گذشته، از مارک گورمن از بلومبرگ شنیدیم که اپل قصد دارد از چرم برای بندهای اپل واچ خود دیگر استفاده نکند تا با همان تلاش برای قاب های آیفون 15 همخوانی داشته باشد. اکنون پیش از رویداد آیفون و اپل واچ اپل در 12 سپتامبر، شریک قدیمی اپل واچ، هرمس، تمام اشاره‌های مربوط به بندهای پوشیدنی و سازگار را از وب‌سایت خود حذف کرده است. این می تواند به این معنی باشد که ممکن است یک تغییر سریع برای اپل واچ باشد. و آیا این پایان همکاری خانه طراحی لوکس با اپل است؟

در پایان ماه اوت، شایعات متعددی شنیدیم مبنی بر اینکه اپل قصد دارد قاب‌های چرمی خود را با مواد بافته شده جدیدی برای سری آیفون 15 جایگزین کند. سپس یک هفته بعد شاهد تایید بیشتری بودیم مبنی بر اینکه قاب‌های جدید آیفون 15 که جایگزین چرم ممتاز می‌شوند، "FineWoven" نامیده می‌شوند.

تنها شش روز پس از اینکه مارک در مورد این انتظار به اشتراک گذاشت که اپل «از چرم‌های اپل واچ نیز استفاده نمیکند»، هرمس تمام محصولات مرتبط با اپل واچ را از وب‌سایت خود حذف کرد - همانطور که پارکر اورتولانی مشاهده کرد.این شامل حذف کل بخش Apple Watch Hermès در قسمت «جواهرات و ساعت‌ها» در سایت خود توسط هرمس می‌شود.

وب سایت اپل هنوز صفحه فرود هرمس را دارد و هنوز هم می توان اپل واچ هرمس را خریداری کرد - مدل های بسیار کمی که هنوز در انبار موجود هستند. اپل همچنین به کارمندانش تا 90 درصد تخفیف برای مدل های باقی مانده اپل واچ Hermés داده است.

با حذف کامل محتوای اپل واچ هرمس از سایت خود، این سوال را مطرح می کند که سه شنبه بیایید، آیا همکاری با اپل به پایان رسیده است؟

در حالی که هرمس بر روی ارائه نوارهای چرمی لوکس با اپل واچ تمرکز کرده است، "Casaque Single Tour" را با نایلون بافته می کند (تصویر زیر)..

و می توانست برای ایجاد گزینه های جدید غیر چرمی کار کند. اما این امکان وجود دارد که اپل از چرم صرفاً یک معامله شکن برای هرمس باشد.

از طرف دیگر، این احتمال وجود دارد که هرمس تصمیم گرفته باشد که تمامی محتوای اپل واچ را از سایت خود حذف کند، پیش از اینکه مجموعه ای جدید و بدون چرم از باندهای لوکس و مدل های جدید اپل واچ هرمس در کنار سری 9 عرضه شود.

در واقع، هرمس این کار را سال گذشته قبل از معرفی سری 8 و اولترا انجام داد که شامل مدل‌های جدید اپل واچ هرمس بود. مارک گورمن معتقد است که دور شدن اپل از چرم تاثیری بر رابطه آن با هرمس نخواهد داشت. و همچنین این امکان وجود دارد که اگرچه اپل در حال دور شدن از چرم است، اما هرمس بتواند به این کار ادامه دهد.

در همین حال، هرمس هنوز لیست‌های خود را برای قاب‌های AirTag، AirPods و iPhone 12 به صورت زنده دارد..

شما چی فکر میکنید؟ آیا اپل واچ هرمس تمام شده است یا در حال ماندن است؟

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد