رویداد Wonderlust اپل (بصورت آنلاین)

سه شنبه 21 شهریور 1402 - 20:36
رویداد Wonderlust اپل (بصورت آنلاین)
رویداد اپل تقریباً نزدیک است و احتمالاً آیفون و ساعت اپل بعدی این شرکت را مورد توجه قرار خواهد داد.

همه چیزهایی که تاکنون در رویداد اپل اعلام شده است:

رویداد اپل تقریباً نزدیک است و احتمالاً آیفون و ساعت اپل بعدی این شرکت را مورد توجه قرار خواهد داد.

آیفون 15 شایعه شده اپل قرار است در رویداد Wonderlust این شرکت امروز از ساعت 10 صبح به وقت محلی معرفی شود. رویدادهای پاییزی اپل اغلب به عنوان یک رونمایی بزرگ برای خط تولید آیفون این شرکت عمل می‌کند و همچنین می‌تواند صحنه‌ای برای خط تولید اپل واچ بعدی آن باشد.

پس چه انتظاری از اپل داریم؟ آیفون 15 احتمالاً درگاه لایتنینگ خود را با USB-C تعویض خواهد کرد، زیرا اتحادیه اروپا دستوری برای پشتیبانی از این استاندارد توسط اتحادیه اروپا اتخاذ می کند.

پس از اولین معرفی اپل واچ اولترا در سال گذشته، شایعات زیادی نیز وجود دارد که بر روی آنچه که می‌تواند برای خط تولید گوشی‌های پیشرفته‌تر اپل در نظر گرفته شود، تمرکز دارد. اینها شامل احتمال دریافت دوربین پریسکوپ برای آیفون 15 پرو و شایعه ای مبنی بر اینکه ممکن است خط بالاتری از آیفون 15 اولترا در راه باشد، می باشد.

همچنان که این وبلاگ زنده را با آخرین اخبار رویداد اپل به‌روزرسانی می‌کنیم، بررسی کنید و سه‌شنبه ساعت 10 صبح به وقت شرقی (1 بعد از ظهر به وقت شرقی، 6 بعد از ظهر به وقت صبح، ساعت 3 بامداد به وقت شرقی) به ما بپیوندید تا رویداد برای گزارش‌های زنده از سالن نمایش آغاز شود. .

اطلاعات بیشتر از رویداد اپل
اپل واچ سری 9: اپل واچ جدید با سیلیکون جدید معرفی شد و نشان می دهد که درخواست های سیری اکنون می توانند در دستگاه پردازش شوند. این ساعت از 399 دلار شروع می شود.
ژست Double Tap: اپل روش جدیدی را برای پاسخ دادن به تماس‌های تلفنی با دو بار ضربه زدن به انگشت شست و اشاره به هم اضافه می‌کند که از سخت‌افزار Apple Watch برای نظارت بر این حرکات استفاده می‌کند. با این کار زنگ‌ها به تعویق می‌افتند یا تماس‌های تلفنی را قطع می‌کنند.
Apple Watch Ultra 2: ساعت جدید و مقاوم جدید دارای عمر باتری 36 ساعته، صفحه نمایش با روشنایی 3000 نیت، ویژگی های دوچرخه سواری جدید و تقویت چراغ قوه است. اپل همچنین نشان می دهد که Ultra 2 چگونه کربن خنثی است. این ساعت از 799 دلار شروع می شود.
آیفون 15: آیفون 15 جدید شامل جزیره دینامیک است که سال گذشته در آیفون 14 پرو معرفی شد و هم در مدل پایه 6.1 اینچی و هم در مدل پلاس 6.7 اینچی عرضه خواهد شد. آیفون 15 در رنگ های صورتی، زرد، سبز، آبی و مشکی عرضه خواهد شد. هر دو مدل آیفون 15 دارای دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی خواهند بود.
USB-C: iPhone 15 و AirPods اپل اکنون از طریق USB-C شارژ می شوند و جایگزین پورت لایتنینگ می شوند. انتظار می رفت این تغییر به منظور پیروی اپل از دستورات اتحادیه اروپا باشد. اپل همچنین یک نسخه USB-C از EarPods سیمی این شرکت را منتشر می کند.
آیفون 15 پرو: آیفون 15 پرو جدید اپل با طراحی تیتانیومی و با اندازه پایه 6.1 اینچی همراه با اندازه 6.7 اینچی پرو مکس عرضه می شود. تلفن های Pro دارای یک دکمه Action قابل تنظیم هستند که می تواند برای عملکردهای مختلف برنامه ریزی شود.

با شروع رویداد اپل، گردش مالی سیب و میوه در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد.

و در خارج از تئاتر استیو جابز، مهمانان با شروع مراسم می‌آیند.

داخل تئاتر استیو جابز در کوپرتینو، کالیفرنیا

مردم در حال حاضر شروع به دیدن شایعات آیفون 16 کردن

اگرچه آیفون 15 هنوز رونمایی نشده است، اما در حال حاضر شاهد شایعات مربوط به آیفون 16 هستیم. طبق گزارش ها، آیفون 16 و آیفون 16 پلاس دارای 8 گیگابایت رم و دارای تراشه A17 Bionic خواهند بود، همان پردازنده ای که شایعه شده است. طبق یادداشتی که MacRumors برای سرمایه گذاران مشاهده کرده است، برای تامین انرژی آیفون 15 پرو و پرو مکس. طبق گزارش ها، این تراشه بر روی فرآیند N3E شرکت تولید نیمه هادی تایوان، یک گره 3 نانومتری پیشرفته ساخته خواهد شد. در مقایسه با تراشه‌های Bionic A14، A15 و A16 که همگی بر روی یک گره 5 نانومتری ساخته شده‌اند، A17 شاهد بهبود عملکرد و کارایی خواهد بود.

آیا ایرپادهای USB-C جدید در راهند؟

اگر امروز اپل واقعاً از USB-C در آیفون استفاده می کند، این سوال را ایجاد می کند که چه زمانی ممکن است سوئیچ را به لوازم جانبی آیفون گسترش دهد. هدفون‌های اخیر Beats مانند Studio Pro و Studio Buds Plus از USB-C برای شارژ استفاده می‌کنند، اما AirPods چطور؟ تمام خطوط AirPods برای شارژ سیمی به Lightning متکی هستند. منطقی است که با عشق جدید به USB-C، اپل از این فرصت استفاده کند و کانکتور را به خط AirPods خود بیاورد. خط AirPods Pro سال گذشته به‌روزرسانی شد، اما یک مورد جدید می‌تواند منطقی باشد. هدفون های AirPods Max نیز برای به روز رسانی آماده به نظر می رسند زیرا از زمان معرفی در سال 2020 تاکنون هیچ تغییر واقعی نداشته اند.

آیا آیپد جدیدی روی عرشه وجود دارد؟

اگر به دنبال یک آی‌پد کاملاً جدید هستید، انتظار داشته باشید که تنها مدل استاندارد آن احتمالاً در آینده نزدیک به‌روزرسانی دریافت کند. اپل یک آی‌پد استاندارد جدید را در کنار یا مدت کوتاهی پس از عرضه آیفون‌های جدید خود به بازار عرضه کرده است. نسل دهم آی‌پد سال گذشته سوئیچ به پورت USB-C، دوربین‌های بهتر، صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و بلندگوهای زیباتر ارائه کرد. ما پیش‌بینی می‌کنیم که نسل یازدهم آی‌پد در نهایت با ارتقای متوسطی وارد بازار شود، اما مینگ چی کو، تحلیلگر اپل، روز سه‌شنبه گفت که بعید است این شرکت تبلتی به‌روزرسانی‌شده را در سال جاری معرفی کند. اما با توجه به اینکه سال گذشته مدل‌های آی‌پد پرو را با تراشه‌های M2 و همچنین آی‌پد ایر جدید دریافت کردیم – و آی‌پد مینی به‌طور منظم عرضه نمی‌شود – به نظر می‌رسد که آی‌پد استاندارد در آینده به‌احتمال زیاد به‌روزرسانی شود.

دوربین های جدید برای آیفون 15

شایعات مختلف حاکی از آن است که هر دو مدل پایه آیفون 15 و آیفون 15 پلاس، از جمله سنسور تصویر اصلی بزرگتر 48 مگاپیکسلی، بهبود قابل توجهی در دوربین خواهند داشت. این امر آنها را با دوربین اصلی که در حال حاضر در مدل‌های آیفون 14 پرو دیده می‌شود یکسان می‌کند و می‌تواند امکان زوم دیجیتال بهتر را فراهم کند.در همین حال، آیفون 15 پرو و پرو مکس قرار است پیشرفت بزرگی در مهارت‌های زوم داشته باشند، از جمله زوم به سبک پریسکوپ که می‌تواند تا 6 برابر زوم اپتیکال ارائه دهد. ما عاشق زوم 5 برابری پیکسل 7 پرو گوگل و همچنین زوم 10 برابری در گلکسی اس 23 اولترا هستیم، بنابراین دیدن مهارت‌های زوم قوی‌تر در آیفون می‌تواند به تنظیمات دوربین با ویژگی‌های کامل‌تر برای عکاسان پرشورتر تبدیل شود.

آیا آیفون 15 دکمه اکشن خواهد داشت؟

آیفون 15 پرو اپل ممکن است یک دکمه جدید و قابل نقشه برداری دریافت کند. گزارش‌های متعددی از بلومبرگ و مک رامورز به این احتمال اشاره می‌کنند که کلید Action که در اپل واچ اولترا عرضه شد، می‌تواند به خط جدید آیفون راه پیدا کند.اگر درست باشد، با اجازه دادن به دکمه فیزیکی دسترسی سریع به برنامه‌ها، ابزارها یا میانبرهای دیگر، آیفون را شخصی‌تر از همیشه می‌کند. آیفون در حال حاضر ایده مشابهی را از طریق ژست بازگشت ضربه (Back Tap) که با iOS 14 ارائه شد، ارائه می‌کند، اما یک دکمه لمسی راه جدیدی را برای جدا کردن مدل پرو از آیفون پایه اضافه می‌کند.

آیا اپل واچ اولترا 2 را معرفی می کند؟

رویداد بزرگ بعدی اپل در عرض چند ساعت اتفاق می افتد. انتظار داریم آیفون 15 جدید، اپل واچ سری 9 و احتمالاً واچ اولترا 2 را نیز ببینیم.شایعات در مورد Watch 2 Ultra پراکنده است، اما آنها به ارتقای جزئی نسبت به Apple Watch Ultra اصلی اشاره می کنند. به گفته افشاگری معروف به ShrimpApple Pro، Watch Ultra 2 با قاب تیتانیومی مشکی در دسترس خواهد بود. به گفته مین چی کو، تحلیلگر مشهور، احتمالاً به لطف پرینت سه بعدی اجزا، پردازنده سریعتر و ساعت سبکتر Watch Ultra 2 نیز وجود خواهد داشت. تا زمانی که اپل رسما آن را فاش نکند، هیچ چیزی تایید نشده است، بنابراین باید منتظر بمانیم و ببینیم چه شگفتی هایی در انتظار ماست.اپل واچ اولترا را سال گذشته با قیمت 799 دلار معرفی کرد. این پیشرفته ترین ساعت هوشمند اپل و همچنین گران ترین ساعت آن است. این ساعت به گونه ای طراحی شده است که دوام بیشتری نسبت به ساعت معمولی سری 8 داشته باشد و می توان از آن برای فعالیت های شدید در فضای باز از جمله غواصی استفاده کرد.

چه چیزی در ساعت هوشمند جدید می آید؟

ما انتظار داریم که اپل واچ 9 در کنار سری آیفون 15 با چند پیشرفت کوچک عرضه شود، همانطور که در مورد ساعت های هوشمند این شرکت اتفاق افتاده است. مدل سال گذشته حسگر دما را اضافه کرد و شایعات حاکی از آن است که اپل واچ 9 یک چیپست جدید و قدرتمندتر با عمر باتری بالقوه بهتر خواهد داشت، اما شاید چیز دیگری نباشد. متأسفانه، نظارت بر گلوکز که شایعه شده بود به نظر می رسد سال ها تا ساخت اپل واچ فاصله دارد.سال گذشته همچنین شاهد معرفی اپل واچ مقرون به صرفه SE 2 و اولین ساعت ممتاز اپل واچ اولترا بودیم و از بین این دو، ممکن است امسال یک ساعت هوشمند Ultra دیگر را ببینیم. اما شایعات همچنین پیش‌بینی می‌کنند که اولین ساعت هوشمند ممتاز دیگری که در سال آینده خواهیم دید، خواهد بود و می‌تواند به جای صفحه‌نمایش OLED که در حال حاضر استاندارد همه ساعت‌های هوشمند اپل است، صفحه نمایش MicroLED روشن‌تر و واضح‌تر داشته باشد.

آیفون 15 در چه رنگ هایی عرضه خواهد شد؟

اپل اغلب آیفون پایه خود را در چندین رنگ عرضه می کند، با پالت محدودتری برای مدل های پرو خود. شایعه ای از هفته گذشته ادعا می کند که آیفون 15 ممکن است در رنگ هایی مانند صورتی و طلایی عرضه شود، در حالی که مدل های پرو ممکن است رنگ خاکستری تایتان و آبی تیره را به نمایش بگذارند.

آیا آیفون 15 اولترا وجود خواهد داشت؟

در حالی که انتظار داریم آیفون 15، آیفون 15 پلاس بزرگتر و آیفون 15 پرو عرضه شود، هیئت منصفه در مورد اینکه آیا آیفون 15 پرو مکس وجود خواهد داشت یا اینکه اپل گوشی پریمیوم بزرگتر خود را با یک هیولای خاص و رده بالا که شایعه شده است جایگزین خواهد کرد، بررسی می شود. آیفون 15 اولترا نامیده شود. سامسونگ از سال 2020 مدل اولترا مارک خود را در صدر خط تلفن های پریمیوم خود منتشر کرده است که اخیراً با گلکسی اس 23 اولترا عرضه شده است. اما مانند سایر مواقعی که اپل در مهمانی تاخیر داشته است (شارژ بی سیم، 5G)، احتمالاً یک آیفون اولترا همچنان طرفداران را خوشحال خواهد کرد. همچنین ممکن است اپل آیفون 15 پرو مکس را نگه دارد و یک مدل اولترا به آن اضافه کند. خواهیم دید که شرکت فکر می کند مصرف کنندگان به دنبال چه چیزی خواهند بود.

اپل ممکن است از قاب های چرمی فاصله بگیرد

به گفته افشاگر DuanRui، همانطور که توسط MacRumors گزارش شده است، در یک تغییر احتمالی به سمت مواد سازگارتر با محیط زیست، اپل ممکن است خط قاب های چرمی خود را با آیفون 15 متوقف کند. هم 9To5Mac و هم ShrimpApplePro افشاگر نیز شایعات مشابهی شنیده اند. CNET با منبعی صحبت کرد که صداهای مشابهی شنیده بود، اما نمی توانست به طور قطع آنها را تأیید کند. اگر اپل این حرکت را انجام دهد، می‌تواند به این معنا باشد که انتخاب‌های کمتری برای مشتریانی که به دنبال قاب‌های چرمی هستند، در زمان عرضه آیفون 15، احتمالاً اواخر این ماه، وجود خواهد داشت. خوشبختانه، برخی از تولیدکنندگان عالی و شخص ثالث قاب‌های چرمی مانند Bluebonnet و Nomad وجود دارند. هر دو برند در بهترین جمع بندی قاب آیفون 14 ما نشان داده شده اند.

آیفون 15 پرو و پرو مکس دوربین های بهتری را به ارمغان می آورند... و تیتانیوم؟

پس از اولین عرضه اپل واچ اولترا در سال گذشته، شایعات مربوط به آیفون 15 اولترا به سرعت منتشر شد. این شایعه ادعا می کند که این آیفون یک ردیف بالاتر از خط پرو موجود است و با ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی و دوربین تله فوتو با لنز زوم متغیر شروع می شود.شایعه ای که بیش از همه مرا هیجان زده می کند، سیستم دوربین جلویی با لنز دوگانه است که از زمان گوگل پیکسل 3 و سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس، آن را در گوشی های پرچمدار ندیده ام. من خیلی دوست دارم که دو دوربین جلو به گوشی های پریمیوم برگردند و در این توضیح مزایای چنین سیستمی را شرح می دهم.اما نمی‌خواهم امیدهایم را زیاد بالا ببرم. شایعات اضافی زیادی مبنی بر مدل Ultra وجود ندارد. گزارش بلومبرگ روز جمعه اعلام کرد که مدل اولترا وجود نخواهد داشت و اپل آیفون 15 پرو مکس را گران‌ترین آیفون امسال معرفی کرده است. با این حال، یک شایعه مرتبط با اپل واچ اولترا ممکن است در آیفون 15 پرو به پایان برسد: ظاهراً این مدل می تواند یک دکمه Action را دریافت کند که مشابه دکمه موجود در ساعت رده بالا است.

"Wonderlust" به چه معناست؟

اپل رویداد 12 سپتامبر خود را با دعوت نامه ای با نمایش کلمه "Wonderlust" و لوگوی در حال فروپاشی اپل اعلام کرد. این اصطلاح از اصطلاح سفر محور «طلب سرگردان» گرفته شده است. آیا این بدان معناست که عرضه آیفون بعدی اپل به نحوه کمک گوشی های جدید به سفر مربوط می شود؟اگرچه اپل دعوت‌نامه‌های خود را لزوماً مستقیماً با اعلامیه‌های محصولات مرتبط نمی‌کند، تعدادی سرنخ سفر محور در نسخه بتا iOS 17 وجود دارد که ممکن است به خوبی با ویژگی‌های جدید آیفون مرتبط باشد. من به آنچه اپل می‌تواند بر اساس دعوتنامه اعلام کند و برخی از حوزه‌های موجودی که این شرکت توسعه داده است، از جمله امکان ارتباطات ماهواره‌ای پیشرفته، شارژ بی‌سیم سریع‌تر و نگاه بصری بهبودیافته برای اسکن کردن دنیای اطرافمان را بررسی کردم. 

اپل واچ اولترا 2

اپل واچ اولترا 2 رونمایی شد. S9 SiP جدید را دریافت می کند، درست مانند تراشه ای که در سری 9 یافت می شود. این به کاربران اجازه می دهد بدون اتصال به شبکه از سیری استفاده کنند، درست مانند سری 9. روشنایی به 3000 نیت می رسد، 1000 نیت بیشتر از سری 9. همچنین یک دستگاه جدید وجود دارد. صفحه ساعت انحصاری به نام Modular Ultra. اپل می گوید انتظار می رود عمر باتری 36 ساعت و عمق غواصی 40 متر باشد.

اپل چرم را برای Fine Woven انداخت

اپل ماده جدیدی به نام Finewoven توسعه داده است. ظاهراً شبیه چرم است، اما از پارچه ساخته شده است. اپل می گوید که با هرمس و نایک روی پارچه و نوارهای سیلیکونی بازیافتی با استفاده از مواد بازیافتی کار می کند.

اپل واچ اولترا 2 از 799 دلار شروع می شود و در 22 سپتامبر عرضه می شود

آیفون 15 رونمایی شد، بدون دوربین سوم

آیفون 15 رونمایی شده است و شباهت زیادی به آیفون 14 پرو دارد. دوربین سومی مانند خط Pro وجود ندارد، اما Dynamic Island در آن گنجانده شده است. از نمایشگر OLED XDR استفاده می کند و حداکثر روشنایی آن 2000 نیت است.

آیفون 15 در رنگ های صورتی، زرد، سبز، آبی و مشکی عرضه خواهد شد.

آیفون 15 رنگ و آلومینیوم بازیافتی

آیفون 15 در رنگ های صورتی، زرد، سبز، آبی و مشکی عرضه خواهد شد. اپل می گوید آیفون 15 از 75 درصد آلومینیوم بازیافتی استفاده می کند.

دوربین اصلی آیفون 15 48 مگاپیکسلی است

آیفون 15 دارای دوربین 48 مگاپیکسلی خواهد بود که به کاربران استاندارد آیفون وضوح بسیار بیشتری برای کار با آن می دهد. برای ترکیب پیکسل‌ها و استفاده از عکاسی محاسباتی برای ارائه کیفیت و جزئیات تصویر قوی‌تر از Pixel Bining استفاده می‌کند. اما با استفاده از این روش، وضوح تصویر را به 24 مگاپیکسل کاهش می دهد.دوربین اصلی می تواند از مرکز 12 مگاپیکسلی برای قابلیت زوم بهتر استفاده کند.

دوربین جلو True Depth

اپل می‌گوید دوربین جلو با استفاده از عکاسی محاسباتی برای دادن عمق بیشتر و قابلیت‌های HDR به سلفی‌ها بهتر عمل می‌کند.

مشخصات دوربین آیفون 15

باتری آیفون 15 بزرگتر می شود

اپل می گوید باتری آیفون 15 بزرگتر می شود، اما جزئیاتی ارائه نمی دهد.

آیفون 15 نسل دوم تراشه Ultra Wideband را دریافت می کند

برای ردیابی موقعیت مکانی بهتر، آیفون 15 نسل دوم تراشه Ultra Wideband را دریافت خواهد کرد. این با Find My کار می کند تا دستگاه ها یا دوستان دیگر را در یک منطقه شلوغ بهتر پیدا کنید. SOS اضطراری اواخر این ماه به اسپانیا و سوئیس گسترش می یابد. این به مردم اجازه می دهد تا به خدمات اضطراری در مناطق دور دست دسترسی داشته باشند.

قابلیت کمک جاده ای از طریق AAA که به آیفون 15 می آید

اپل از این فناوری در Emergency SOS برای کمک به مردم در کنار جاده استفاده می کند. این ویژگی با AAA کار می کند. اپل می‌گوید که مردم می‌توانند 2 سال کمک فوری و کمک‌های کنار جاده‌ای را به صورت رایگان دریافت کنند

USB-C به آیفون می آید (بالاخره!)

اپل سرانجام اعلام کرد که USB-C با آیفون 15 شروع می شود.

قیمت آیفون 15 و آیفون 15 پلاس ثابت است

رقیمت آیفون 15 از 799 دلار(39.950.000 تومن)  و آیفون 15 پلاس از 899 دلار(44.950.000 تومن)(بل دلار 50 تومن) شروع می شود. بدون افزایش قیمت نسبت به آیفون 14.

آیفون 15 پرو و پرو مکس برای استفاده از تیتانیوم

شیشه پشتی آیفون 15 پرو به راحتی قابل تعویض است

اپل در مورد طراحی مواد آیفون 15 پرو واقعا هیجان زده است. آلومینیوم داخلی به طور کامل بازیافت می شود. اپل می گوید که 14 ساعت طول می کشد تا لایه تیتانیوم و طراحی برس خورده به طور کامل روی آیفون 15 پرو اعمال شود. اپل می‌گوید شیشه پشتی نیز به راحتی قابل تعویض است. اگر درست باشد، این باید تعمیر را مقرون به صرفه تر کند.

iPhone 15 Pro

آیفون 15 دارای دکمه اکشن قابل تنظیم است

اپل یک دکمه اکشن قابل تنظیم را معرفی کرده است. این یک ویژگی کاملاً جدید در تلفن های هوشمند نیست، زیرا بسیاری از تلفن های اندرویدی در گذشته این کار را انجام داده اند. اما این به کاربران این امکان را می دهد که یک دکمه اضافی را به سرعت بالا بیاورند. یا، فرض می‌کنیم، افراد همچنان می‌توانند از دکمه Action برای بی‌صدا کردن استفاده کنند.

تراشه A17 Pro Bionic اینجا است

اپل تراشه A17 Pro Bionic را معرفی کرد که بر اساس فرآیند 3 نانومتری ساخته شده است. این اجازه می دهد تا ترانزیستورهای بیشتری روی تراشه وجود داشته باشد و کارایی و قدرت افزایش یابد. اپل می گوید A17 Pro 3 برابر سریعتر از رقبا است. موتور عصبی نیز سریعتر است. این از یادگیری ماشینی در دستگاه برای کمک به تایپ و تشخیص گفتار استفاده می کند.

GPU A17 Pro یک بازطراحی اساسی است

اپل می گوید پردازنده گرافیکی تراشه A17 Pro بزرگ ترین طراحی آن در تاریخ است. اپل می‌گوید که پردازنده گرافیکی 6 هسته‌ای برای نورپردازی واقعی‌تر در بازی‌ها دارای ردیابی پرتوهای شتاب‌دار سخت‌افزاری است. اپل می‌گوید استفاده از ارتقاء مقیاس متال FX، گرافیک و وضوح بالاتری را در بارهای کارآمدتر ارائه می‌دهد.

Assassin's Creed Mirage به آیفون 15 پرو می آید

اپل می گوید نسخه کنسولی این بازی سال آینده برای آیفون 15 پرو عرضه می شود. اپل همچنین می گوید این اولین بار است که یک بازی با کیفیت کنسول به آیفون می آید.

لنز تله فوتو آیفون 15 پلاس

اپل زوم اپتیکال 5 برابری را با آیفون 15 پرو نشان می دهد

اپل می گوید که طرفداران عکس حرفه ای ویژگی های بیشتری برای بازی در آیفون 15 خواهند داشت. این شامل تنظیم فاصله کانونی خاصی به عنوان استاندارد می شود. اپل همچنین عکاسی بهتر در شب خود را تبلیغ می کند و رنگ های بیشتری را در صحنه های تاریک تر ثبت می کند. اما نکته اصلی فروش دوربین 5x تله فوتو 12 مگاپیکسلی آن است. اپل همچنین می گوید که بیشترین فاصله کانونی را در بین دوربین های گوشی های دیگر دارد. از یک لنز تلسکوپی استفاده می کند تا فاصله کانونی طولانی تری با تثبیت بیشتر به کاربران بدهد.

دوربین فوق عریض

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد